Doprava zdarma se Zásilkovnou nad 1 499 Kč
PPL Parcel Shop 54 Balík do ruky 74 Balíkovna 49 PPL 99 Zásilkovna 54

Strategic Research and Political Communication for NGOs

Jazyk AngličtinaAngličtina
Kniha Brožovaná
Kniha Strategic Research and Political Communication for NGOs The Accenture Foundation
Libristo kód: 05047461
Nakladatelství SAGE Publications India Pvt Ltd, října 2009
This unique and easy-to-use book offers a new paradigm to NGO managers in effecting policy change. I... Celý popis
? points 58 b
578
Skladem u dodavatele Odesíláme za 14-18 dnů

30 dní na vrácení zboží


Mohlo by vás také zajímat


Roman Law in European History Peter Stein / Brožovaná
common.buy 1 123
Critical Dictionary of Psychoanalysis Charles Rycroft / Brožovaná
common.buy 303
Blood Brotherhoods John Dickie / Pevná
common.buy 1 367
Tastenforscher Martina Hussmann / Noty
common.buy 408
Textual Mothers/Maternal Texts Elizabeth Podnieks / Brožovaná
common.buy 1 369
Kinder Der Milchstrasse ERRIES / Brožovaná
common.buy 1 977
Handbook of Neurochemistry N.S. Abel Lajtha / Brožovaná
common.buy 1 681
Die drei ??? - Die 2. Box. Box.2, 3 Audio-CDs Alfred Hitchcock / Audio CD
common.buy 348
Die AMA-Blockflötenschule Christoph H. Meyer / Brožovaná
common.buy 480
Iron Harvests of the Field Peter Dewey / Brožovaná
common.buy 584
Healthcare Engineering - Latest Developments and Applications PEP (Professional Engineering Publishers) / Pevná
common.buy 8 743

This unique and easy-to-use book offers a new paradigm to NGO managers in effecting policy change. Introducing corporate research and strategy tools such as market and organizational analysis, it goes on to apply these to case studies to exemplify the remarkable similarities between the NGO sector and the for-profit sector. Drawing on principles of corporate governance, the author presents a clear, step-by-step, hands-on approach to positioning one's cause effectively with stakeholders, policy-makers, media and the general public. By recognizing the role of communication in the 21st century, the book emphasizes the importance of effectively using new channels and interfaces of digital communication (such as online social networking sites) to generate and maintain visibility, mobilize campaigns and initiate policy change. With illustrative examples of Best Practice based on case studies of Indian and International NGOs, this book is an essential read for NGO managers and communication programme officers, social work administrators and other professionals engaged in the field of social work.

Informace o knize

Plný název Strategic Research and Political Communication for NGOs
Jazyk Angličtina
Vazba Kniha - Brožovaná
Datum vydání 2009
Počet stran 196
EAN 9788132101208
ISBN 8132101200
Libristo kód 05047461
Váha 230
Rozměry 142 x 216 x 10
Darujte tuto knihu ještě dnes
Je to snadné
1 Přidejte knihu do košíku a zvolte doručit jako dárek 2 Obratem vám zašleme poukaz 3 Kniha dorazí na adresu obdarovaného

Přihlášení

Přihlaste se ke svému účtu. Ještě nemáte Libristo účet? Vytvořte si ho nyní!

 
povinné
povinné

Nemáte účet? Získejte výhody Libristo účtu!

Díky Libristo účtu budete mít vše pod kontrolou.

Vytvořit Libristo účet