Doprava zdarma se Zásilkovnou nad 1 499 Kč
PPL Parcel Shop 54 Balík do ruky 74 Balíkovna 49 PPL 99 Zásilkovna 54

Strategic Sport Management

Jazyk AngličtinaAngličtina
Kniha Brožovaná
Kniha Strategic Sport Management Michal Varmus
Libristo kód: 38623064
Nakladatelství Springer Nature Switzerland AG, února 2022
Sport, and in particular the sporting environment, has undergone significant changes in recent decad... Celý popis
? points 420 b
4 204
Skladem u dodavatele v malém množství Odesíláme za 12-15 dnů

30 dní na vrácení zboží


Mohlo by vás také zajímat


TOP Výprodej
Babské rady na celý rok Jaroslava Rozsypalová-Vykoupilová / Pevná
common.buy 186
TOP
Babské rady Jaroslava Rozsypalová-Vykoupilová / Pevná
common.buy 188
TOP
Ústavné právo Marián Giba / Brožovaná
common.buy 456
Lepší zrak prirodzene Daniela Maťuchová / Brožovaná
common.buy 745
Key Concepts in Sport Management Terri Byers Parent / Brožovaná
common.buy 996
Sport Management Bill Karen / Brožovaná
common.buy 1 831
Sports Marketing Fabio Psoroulas / Brožovaná
common.buy 446
Marketing und Strategie im Sport Frank Daumann / Brožovaná
common.buy 732
Strategic Sport Marketing Karg / Brožovaná
common.buy 1 774
Sport Management and the Business of Football André Dionísio Sesinando / Brožovaná
common.buy 1 342

Sport, and in particular the sporting environment, has undergone significant changes in recent decades. The social significance and commercialization of sport; the use of new technologies and organizational structures; and the involvement of various stakeholders matter more today than ever before. This book addresses the key influence of stakeholders in particular on the activities of sports organizations, taking into account certain territorial differences around the world, but also within Europe. The authors explain the key characteristics of the management of sports organizations as opposed to other organizations. These include the strategic management and setting of long-term goals such as sporting success, sustainable funding, youth training, and community building. The authors present a strategic model for these goals and stakeholders in the context of sport, together with research-based case studies in which the critical factors in the strategic management of successful and unsuccessful sports organizations are identified.

Informace o knize

Plný název Strategic Sport Management
Jazyk Angličtina
Vazba Kniha - Brožovaná
Datum vydání 2022
Počet stran 144
EAN 9783030667351
Libristo kód 38623064
Váha 244
Rozměry 155 x 235 x 9
Darujte tuto knihu ještě dnes
Je to snadné
1 Přidejte knihu do košíku a zvolte doručit jako dárek 2 Obratem vám zašleme poukaz 3 Kniha dorazí na adresu obdarovaného

Přihlášení

Přihlaste se ke svému účtu. Ještě nemáte Libristo účet? Vytvořte si ho nyní!

 
povinné
povinné

Nemáte účet? Získejte výhody Libristo účtu!

Díky Libristo účtu budete mít vše pod kontrolou.

Vytvořit Libristo účet