Doprava zdarma se Zásilkovnou nad 1 499 Kč
PPL Parcel Shop 54 Balík do ruky 74 Balíkovna 49 PPL 99 Zásilkovna 54

Strategické řízení Teorie pro praxi

Jazyk ČeštinaČeština
Kniha Brožovaná
Kniha Strategické řízení Teorie pro praxi Alena Hanzelková
Libristo kód: 15792763
Nakladatelství C.H.BECK, ledna 2017
Při vytyčování podnikatelských cílů je nejdůležitější včasné rozpoznání nových příležitostí a uvědom... Celý popis
? points 56 b
563
Skladem u dodavatele Odesíláme do 4 dnů

30 dní na vrácení zboží


Zákazníci také koupili


Tatra 813 Jiří Frýba / Pevná
common.buy 382
Chaotika Philip Kotler / Pevná
common.buy 331
Výprodej
Marketing jako šachová hra Jaroslav Tručka / Brožovaná
common.buy 135
Wally Olins. On B (R)and. Wally Olins / Brožovaná
common.buy 443

Při vytyčování podnikatelských cílů je nejdůležitější včasné rozpoznání nových příležitostí a uvědomění si hrozeb, které mohou využití podnikatelských příležitostí zmařit. Mohou být samozřejmě rozpoznány také intuitivně, vnuknutím. Systematický přístup k analýze prostředí, shromažďování a vyhodnocování strategicky významných informací však rozhodně nemůže škodit. Na jeho základě lze bezpochyby formulovat dlouhodobé podnikatelské a manažerské cíle úspěšněji a lépe předvídat rizika. Třetí, přepracované vydání obsahuje ucelený přehled progresivních přístupů ke strategickému řízení, který zahrnuje problematiku strategické analýzy, formulace a implementace strategií a strategického řízení. Velká pozornost je přitom věnována analýze okolí, analýze očekávání důležitých stakeholders a analýze vnitřního prostředí firmy. V této souvislosti jsou vysvětleny např. metoda ETOP, BCG matice, matice atraktivity oboru, matice přežití, metoda MAP či metoda strategických scénářů. Dále je ukázáno, jak postupovat při SWOT analýze, je vysvětlena technika SAP či tzv. Porterova analýza ad.Důraz je opět kladen na aplikaci teorie v praxi. Autoři hledají odpověď na klíčové otázky: Kdy je nezbytné změnit strategii firmy? Jak postupovat při formulaci návrhu strategie? Jak vybrat optimální strategii? Jak zvolenou strategii správně realizovat? Příručka obsahuje řadu příkladů a případových studií. Je skutečným metodickým návodem, jak při tvorbě strategie podniku v praxi postupovat. Kniha je určena zejména manažerům a vlastníkům firem, ale také studentům vysokých škol, zejména pak MBA programů. Rámcový obsah 1.Strategické řízení firmy v tržní ekonomice 2.Strategické řízení, strategie, hierarchie strategií 3.Strategická analýza okolí firmy 3a. Analýza obecného okolí podniku –SLEPT 3b.Analýza oborového okolí podniku – analýza odvětví 3c.Zahraniční okolí podniku 3d.Shrnutí analýzy vnějšího prostředí – metoda ETOP 3e.Další analytické metody uplatnitelné při vnější analýze (BCG matice, matice atraktivity oboru a pozice podniku na trhu, matice přežití) 3f.Jak vnější analýzu zaměřit na odhalení vývojových trendů 3g.Jak prognózovat vývoj trhu 3h.Specifika vnějších analýz při formulaci korporátní, business a funkčních strategií 3i.Informační zdroje pro analýzu vnějšího prostředí firmy 4.Analýza očekávání důležitých stakeholders 5.Strategická analýza vnitřního prostředí firmy 6.Shrnutí analýzy formou SWOT 7.Formulace návrhu strategie 8.Výběr optimální strategie 9.Realizace strategie a kontrola jejího plnění 10.Příklady, případové studie

Informace o knize

Plný název Strategické řízení Teorie pro praxi
Jazyk Čeština
Vazba Kniha - Brožovaná
Datum vydání 2017
Počet stran 256
EAN 9788074006371
ISBN 978-80-7400-637-1
Libristo kód 15792763
Nakladatelství C.H.BECK
Váha 423
Rozměry 168 x 240 x 15
Darujte tuto knihu ještě dnes
Je to snadné
1 Přidejte knihu do košíku a zvolte doručit jako dárek 2 Obratem vám zašleme poukaz 3 Kniha dorazí na adresu obdarovaného

Mohlo by vás také zajímat


TOP
The 80/20 Principle Richard Koch / Brožovaná
common.buy 382
Dokonalá jízda na motocyklu collegium / Brožovaná
common.buy 295
Živí mrtví Staré dobré časy Robert Kirkman / Brožovaná
common.buy 226
Podniková ekonomika Klíčové oblasti Petra Taušl Procházková / Brožovaná
common.buy 297
Nejlepší přesvědčovací techniky Henrik Fexeus / Brožovaná
common.buy 212
Power BI - Business Intelligence Clinic Roger F Silva / Brožovaná
common.buy 707
Marketing Management Phil T. Kotler / Pevná
common.buy 2 307
Word of Mouth Marketing Andy Sernovitz / Brožovaná
common.buy 482
Imperishable Beauty: Art Nouveau Jewelry Yvonne Markowitz / Pevná
common.buy 1 442
Finančná analýza organizácie Eva Mihaliková / Brožovaná
common.buy 510
Strategic Management / Brožovaná
common.buy 799
No-Nonsense Guide To Tornado Safety Jeffery Sims / Brožovaná
common.buy 291
Sting Sandra Brown / Audio CD
common.buy 643

Přihlášení

Přihlaste se ke svému účtu. Ještě nemáte Libristo účet? Vytvořte si ho nyní!

 
povinné
povinné

Nemáte účet? Získejte výhody Libristo účtu!

Díky Libristo účtu budete mít vše pod kontrolou.

Vytvořit Libristo účet