Doprava zdarma se Zásilkovnou nad 1 299 Kč
PPL Parcel Shop 54 Balík do ruky 74 Balíkovna 49 GLS 54 Kurýr GLS 64 Zásilkovna 44 PPL 99

Strategies and Communications for Innovations

Jazyk AngličtinaAngličtina
Kniha Pevná
Kniha Strategies and Communications for Innovations Michael Hülsmann
Libristo kód: 01657047
Nakladatelství Springer, Berlin, listopadu 2010
The portfolio of communication activities has to be mastered by a company equal to the innovation po... Celý popis
? points 337 b
3 372
50 % šance Prohledáme celý svět Kdy knihu dostanu?

30 dní na vrácení zboží


Mohlo by vás také zajímat


Collected Works of Chogyam Trungpa Chögyam Trungpa / Pevná
common.buy 1 563
Připravujeme
Latin: A Fresh Approach Book 3 Mike Seigel / Brožovaná
common.buy 474
ADELHEID GNAIGER DIE ERSTE ARCHITEKTIN Ingrid Holzschuh / Pevná
common.buy 1 051
Lyric & Spirit - Selected Essays 1996-2008 Hank Lazer / Brožovaná
common.buy 617
Připravujeme
Wäscher - Pionier des Comics Gerhard Schlegel / Brožovaná
common.buy 352

The portfolio of communication activities has to be mastered by a company equal to the innovation portfolio. Thus, communications and innovations on a strategic level play an important role in business nowadays. For instance, strategic communication management can lead to a greater consolidation of communication fields, a greater impact on executive decision-making processes, and more consistent communication. The management activities have to focus on both the development of stakeholder relationships and the balance of activities in resource markets, product markets, and communication markets. Consequently, an integrated management view for innovations is required. This new book concentrates on new approaches and methods for strategies and communications for innovations. Moreover, an integrativ approach intend to bridge the gap between innovation management and communication management. This new book shall contribute to management science and will answer current question in business from a company or network perspective. It will also provide cutting-edge information and offer a knowledge source for researchers, students, and business representatives.

Informace o knize

Plný název Strategies and Communications for Innovations
Jazyk Angličtina
Vazba Kniha - Pevná
Datum vydání 2011
Počet stran 404
EAN 9783642172229
Libristo kód 01657047
Nakladatelství Springer, Berlin
Váha 792
Rozměry 155 x 235
Darujte tuto knihu ještě dnes
Je to snadné
1 Přidejte knihu do košíku a zvolte doručit jako dárek 2 Obratem vám zašleme poukaz 3 Kniha dorazí na adresu obdarovaného

Přihlášení

Přihlaste se ke svému účtu. Ještě nemáte Libristo účet? Vytvořte si ho nyní!

 
povinné
povinné

Nemáte účet? Získejte výhody Libristo účtu!

Díky Libristo účtu budete mít vše pod kontrolou.

Vytvořit Libristo účet