Doprava zdarma se Zásilkovnou nad 1 499 Kč
PPL Parcel Shop 54 Balík do ruky 74 Balíkovna 49 GLS 54 Kurýr GLS 64 PPL 99 Zásilkovna 54

Strategisches Multi Channel Management & Social Media im CRM

Jazyk NěmčinaNěmčina
Kniha Brožovaná
Kniha Strategisches Multi Channel Management & Social Media im CRM Sandra Margraf
Libristo kód: 01892017
Nakladatelství AVM Akademische Verlagsgemeinschaft, listopadu 2010
Multi Channel Management (MCM), also die Koordination verschiedener Kanäle eines Unternehmens, die z... Celý popis
? points 108 b
1 080
50 % šance Prohledáme celý svět Kdy knihu dostanu?

30 dní na vrácení zboží


Mohlo by vás také zajímat


Jagermeister sucht kuhle Blonde Julian Romeos / Brožovaná
common.buy 433
Tempt Me with Darkness Shayla Black / Brožovaná
common.buy 367
Children's Literature Review Gale / Pevná
common.buy 17 063
Připravujeme
Composing Media Composing Embodiment Kristin L. Arola / Brožovaná
common.buy 970
Manufacturing Truth Elizabeth Astrid Papazian / Pevná
common.buy 1 390
Grundriss Der Entwicklung Des Menschen Alfred Fischel / Brožovaná
common.buy 1 830
Gedankenkarussell Heidi Reinelt / Brožovaná
common.buy 189
Gleichberechtigungspolitik in Nordeuropa Christine Krieghofer / Brožovaná
common.buy 1 217
Kein Weg zuruck Jenny Wei / Brožovaná
common.buy 592
Parthenon and its Sculptures Michael B. Cosmopoulos / Brožovaná
common.buy 1 604
Living with Haemophilia Peter Jones / Brožovaná
common.buy 3 408
Death Penalty Andrea D. Lyon / Pevná
common.buy 1 584

Multi Channel Management (MCM), also die Koordination verschiedener Kanäle eines Unternehmens, die zur Interaktion mit dem Kunden dienen, birgt für Unternehmen das Potenzial langfristig profitable Kundenbeziehungen im Sinne des Customer Relationship Managements (CRM) herzustellen. Facebook, Twitter & Co., bekannt als Social Media, erregen hierbei seit einiger Zeit als neue Kanäle Aufmerksamkeit. MCM und Social Media sind zwei Themen, die für immer mehr Unternehmen an Bedeutung gewinnen, die aber zugleich mit Unsicherheit behaftet sind: Wie lassen sich diese Bereiche erfolgreich ins Unternehmen integrieren und wie kann eine Strategie hierfür entwickelt werden? Dieses Buch verbindet diese beiden Themen miteinander und bietet Wissenschaftlern und Praktikern aus den Bereichen CRM, MCM und Social Media einen Leitfaden, wie eine langfristig erfolgreiche MCM-Strategie entwickelt werden kann, um auf diese Weise einen dauerhaften Wettbewerbsvorteil zu erzielen.

Informace o knize

Plný název Strategisches Multi Channel Management & Social Media im CRM
Jazyk Němčina
Vazba Kniha - Brožovaná
Datum vydání 2011
Počet stran 136
EAN 9783869240046
Libristo kód 01892017
Váha 197
Rozměry 147 x 210
Darujte tuto knihu ještě dnes
Je to snadné
1 Přidejte knihu do košíku a zvolte doručit jako dárek 2 Obratem vám zašleme poukaz 3 Kniha dorazí na adresu obdarovaného

Přihlášení

Přihlaste se ke svému účtu. Ještě nemáte Libristo účet? Vytvořte si ho nyní!

 
povinné
povinné

Nemáte účet? Získejte výhody Libristo účtu!

Díky Libristo účtu budete mít vše pod kontrolou.

Vytvořit Libristo účet