Doprava zdarma se Zásilkovnou nad 1 299 Kč
PPL Parcel Shop 54 Balík do ruky 74 Balíkovna 49 GLS 54 Kurýr GLS 64 Zásilkovna 44 PPL 99

Strategy of Small Firms

Jazyk AngličtinaAngličtina
Kniha Pevná
Kniha Strategy of Small Firms Tim Mazzarol
Libristo kód: 04855382
Nakladatelství Edward Elgar Publishing Ltd, října 2009
Throughout the book, the authors offer a conceptual framework supported by original case study data... Celý popis
? points 407 b
4 074
Skladem u dodavatele Odesíláme za 14-18 dnů

30 dní na vrácení zboží


Mohlo by vás také zajímat


Beyond This Horizon Robert A. Heinlein / Brožovaná
common.buy 228
Sunbelt Justice Mona Lynch / Pevná
common.buy 3 149
Bilirubin / Pevná
common.buy 5 608
Anabole Steroide G. A. Overbeek / Brožovaná
common.buy 1 533
Innerwise Meditationen, 1 Audio-CD Uwe Albrecht / Audio CD
common.buy 271
Honan Chapel Virginia Teehan / Pevná
common.buy 651
Making of a Psychotherapist Neville Symington / Brožovaná
common.buy 1 397
Research in Biopolitics Albert Somit / Pevná
common.buy 4 306

Throughout the book, the authors offer a conceptual framework supported by original case study data to explain how and why a small firm should approach strategic planning, the forces influencing the planning process, and the nexus between innovation and planning. The majority of all businesses throughout the world are small firms and play a crucial role in the economic growth of the world's economies. Tim Mazzarol and Sophie Reboud address questions such as: what is the value of planning for small firms, and how should these firms approach strategic planning? This book provides an in-depth analysis of the theory and conceptual frameworks associated with planning and strategy in small firms and explore key issues linked with why and how small firms should plan and the benefits they gain. This timely book will be invaluable to academics, postgraduate research students and professional advisors working in the field of small business management and entrepreneurship. Supported by original research and comprehensive key theories, entrepreneurs and practicing managers with an interest in understanding the foundations of planning and strategy will find this book of great importance to them.

Informace o knize

Plný název Strategy of Small Firms
Jazyk Angličtina
Vazba Kniha - Pevná
Datum vydání 2009
Počet stran 392
EAN 9781843764175
Libristo kód 04855382
Nakladatelství Edward Elgar Publishing Ltd
Váha 703
Rozměry 156 x 234 x 26
Darujte tuto knihu ještě dnes
Je to snadné
1 Přidejte knihu do košíku a zvolte doručit jako dárek 2 Obratem vám zašleme poukaz 3 Kniha dorazí na adresu obdarovaného

Přihlášení

Přihlaste se ke svému účtu. Ještě nemáte Libristo účet? Vytvořte si ho nyní!

 
povinné
povinné

Nemáte účet? Získejte výhody Libristo účtu!

Díky Libristo účtu budete mít vše pod kontrolou.

Vytvořit Libristo účet