Doprava zdarma se Zásilkovnou nad 1 499 Kč
PPL Parcel Shop 54 Balík do ruky 74 Balíkovna 49 GLS 54 Kurýr GLS 64 PPL 99 Zásilkovna 54

Superpromoter

Jazyk AngličtinaAngličtina
Kniha Pevná
Kniha Superpromoter Rijn Vogelaar
Libristo kód: 04040343
Nakladatelství PALGRAVE MACMILLAN, prosince 2010
Superpromoters personify the power of enthusiasm. They spontaneously share their enthusiasm about pr... Celý popis
? points 168 b
1 681
Skladem u dodavatele v malém množství Odesíláme za 12-17 dnů

30 dní na vrácení zboží


Mohlo by vás také zajímat


LiveStrong The Lance Armstrong Foundation / Brožovaná
common.buy 306
Grandma's Quilt Zach Patberg / Brožovaná
common.buy 621
Inferring Frank Schaffer Publications / Brožovaná
common.buy 145
Chymische Schriften Arnaldus von Villanova / Pevná
common.buy 768
Daddy Do My Hair? Tola Okogwu / Brožovaná
common.buy 222
Připravujeme
Millport and the Cumbraes Martin Bellamy / Brožovaná
common.buy 409
BE Book Mynoo Blackbyrn / Brožovaná
common.buy 759
Ein Sommer in Prag Katja Weitzenböck / DVD
common.buy 415
Připravujeme
Safeguarding Children in Primary Health Care Julie Taylor / Brožovaná
common.buy 957
law of ritualism John Henry Hopkins / Brožovaná
common.buy 634
Hardboiled Horror Jonathan Maberry / Pevná
common.buy 1 008

Superpromoters personify the power of enthusiasm. They spontaneously share their enthusiasm about products, brands and companies and influence other people by doing so. Their infectious enthusiasm is vital to the success of any business. It's the battle between them and their alter ego, the antipromoter, which decides if the reputation of brands are built or broken. They not only affect sales growth, but also innovation and employee motivation. Superpromoters are the driving force behind the success of every company, so one would assume that employees and management are very familiar with them. The reality is that most organizations suffer from a severe case of superpromoter blindess. The focus is on analyzing why products fail and the negative consumer feedback, rather than optimizing the potential of enthusiastic loyal customers. In a world were social media is becoming more and more dominant it is all the more important to understand how the superpromter can benefit your organization. In The Superpromoter Rijn Vogelaar explains how any organization can become more successful by marshalling their superpromoters. Companies should stop focusing so much on complaining customers and unsatisfied employees and spend more time with their friends, the superpromoters!

Informace o knize

Plný název Superpromoter
Jazyk Angličtina
Vazba Kniha - Pevná
Datum vydání 2010
Počet stran 240
EAN 9780230285095
ISBN 0230285090
Libristo kód 04040343
Nakladatelství PALGRAVE MACMILLAN
Váha 503
Rozměry 165 x 249 x 24
Darujte tuto knihu ještě dnes
Je to snadné
1 Přidejte knihu do košíku a zvolte doručit jako dárek 2 Obratem vám zašleme poukaz 3 Kniha dorazí na adresu obdarovaného

Přihlášení

Přihlaste se ke svému účtu. Ještě nemáte Libristo účet? Vytvořte si ho nyní!

 
povinné
povinné

Nemáte účet? Získejte výhody Libristo účtu!

Díky Libristo účtu budete mít vše pod kontrolou.

Vytvořit Libristo účet