Doprava zdarma se Zásilkovnou nad 1 499 Kč
PPL Parcel Shop 54 Balík do ruky 74 Balíkovna 49 PPL 99 Zásilkovna 54

Sustainability Marketing - A Global Perspective 2e

Jazyk AngličtinaAngličtina
Kniha Brožovaná
Kniha Sustainability Marketing - A Global Perspective 2e Frank-Martin Belz
Libristo kód: 04470017
Nakladatelství John Wiley & Sons Inc, srpna 2012
The new and extended Second Edition of the award-winning textbook Sustainability Marketing: A Globa... Celý popis
? points 160 b
1 597
Skladem u dodavatele Odesíláme za 3-5 dnů

30 dní na vrácení zboží


Mohlo by vás také zajímat


TOP
The Raven and Other Selected Poems Edgar Allan Poe / Brožovaná
common.buy 80
TOP
On the Road Jack Kerouac / Brožovaná
common.buy 254
Chief Sustainability Officers At Work Chrissa Pagitsas / Brožovaná
common.buy 586
Sustainable Marketing Gemma Butler / Pevná
common.buy 484
Sustainability Is the New Advantage Peter McAteer / Brožovaná
common.buy 698
Unbowed Wangari Maathai / Brožovaná
common.buy 306
Corporate Sustainability Andreas Rasche / Brožovaná
common.buy 1 554
Business Sustainability Zabihollah Rezaee / Brožovaná
common.buy 634
Sustainability Ethics Ryne Raffaelle / Brožovaná
common.buy 987
Sustainability Management R DIGER HAHN / Brožovaná
common.buy 1 146
Sustainability Leadership Henrik Henriksson / Brožovaná
common.buy 1 141

The new and extended Second Edition of the award-winning textbook Sustainability Marketing: A Global Perspective provides a sustainability-oriented vision of marketing for the twenty-first century. Adopting a a consumer marketing focus, it emphasises integrating sustainability principles into both marketing theory and the practical decision making of marketing managers. The book shows how the complexities of sustainability issues can be addressed by marketers through a systematic step-by-step approach. The steps involve an analysis of socio-environmental priorities to complement conventional consumer research; an integration of social, ethical and environmental values into marketing strategy development; a new consumer-oriented sustainability marketing mix to replace the outmoded and producer-oriented '4Ps'; and finally an analysis of how marketing can go beyond responding to social change to contribute to a transformation to a more sustainable society. Without taking such steps, marketing will continue to drive global crises linked to climate change, poverty, food shortages, oil depletion and species extinction, instead of helping to tackle them.

Informace o knize

Plný název Sustainability Marketing - A Global Perspective 2e
Jazyk Angličtina
Vazba Kniha - Brožovaná
Datum vydání 2012
Počet stran 352
EAN 9781119966197
ISBN 1119966191
Libristo kód 04470017
Nakladatelství John Wiley & Sons Inc
Váha 732
Rozměry 187 x 235 x 18
Darujte tuto knihu ještě dnes
Je to snadné
1 Přidejte knihu do košíku a zvolte doručit jako dárek 2 Obratem vám zašleme poukaz 3 Kniha dorazí na adresu obdarovaného

Mohlo by vás také zajímat


TOP
The Raven and Other Selected Poems Edgar Allan Poe / Brožovaná
common.buy 80
TOP
On the Road Jack Kerouac / Brožovaná
common.buy 254
Chief Sustainability Officers At Work Chrissa Pagitsas / Brožovaná
common.buy 586
Sustainable Marketing Gemma Butler / Pevná
common.buy 484
Sustainability Is the New Advantage Peter McAteer / Brožovaná
common.buy 698
Unbowed Wangari Maathai / Brožovaná
common.buy 306
Corporate Sustainability Andreas Rasche / Brožovaná
common.buy 1 554
Business Sustainability Zabihollah Rezaee / Brožovaná
common.buy 634
Sustainability Ethics Ryne Raffaelle / Brožovaná
common.buy 987
Sustainability Management R DIGER HAHN / Brožovaná
common.buy 1 146
Sustainability Leadership Henrik Henriksson / Brožovaná
common.buy 1 141

Přihlášení

Přihlaste se ke svému účtu. Ještě nemáte Libristo účet? Vytvořte si ho nyní!

 
povinné
povinné

Nemáte účet? Získejte výhody Libristo účtu!

Díky Libristo účtu budete mít vše pod kontrolou.

Vytvořit Libristo účet