Doprava zdarma se Zásilkovnou nad 1 499 Kč
PPL Parcel Shop 54 Balík do ruky 74 Balíkovna 49 PPL 99 Zásilkovna 54

Jazyk AngličtinaAngličtina
Kniha Pevná
Kniha Teaching Deaf Learners Knoors
Libristo kód: 02558098
Nakladatelství Oxford University Press Inc, ledna 2014
Teaching Deaf Learners: Psychological and Developmental Foundations explores how deaf students (chil... Celý popis
? points 318 b Připravujeme Připravujeme
3 180
Očekávaný dotisk Termín neznámý Termín neznámý

30 dní na vrácení zboží


Zákazníci také koupili


TOP
Logopedické hádanky Jana Havlíčková; Ilona Eichlerová / Pevná
common.buy 212
TOP
Komunikace v problémových situacích Rachel Sperry / Brožovaná
common.buy 169
Terapie ve speciální pedagogice Oldřich Müller / Brožovaná
common.buy 594
Logopedie Žežicha se neříká Ester Stará; Milan Starý / Brožovaná
common.buy 159
Když děti často stůňou Hans Hopf / Brožovaná
common.buy 84
Tinnitus Jaroslav Mihule / Brožovaná
common.buy 328
Deaf Gain H-Dirksen L. Bauman / Brožovaná
common.buy 905
Deaf Mental Health Care Neil S Glickman / Brožovaná
common.buy 2 196
Introduction to American Deaf Culture Thomas K. Holcomb / Brožovaná
common.buy 2 808
Language Deprivation and Deaf Mental Health Wyatte C. Hall / Brožovaná
common.buy 1 335

Teaching Deaf Learners: Psychological and Developmental Foundations explores how deaf students (children and adolescents) learn and the conditions that support their reaching their full cognitive potential - or not. Beginning with an introduction to teaching and learning of both deaf and hearing students, Knoors and Marschark take an ecological approach to deaf education, emphasizing the need to take into account characteristics of learners and of the educational context. Building on the evidence base with respect to developmental and psychological factors in teaching on learning, they describe characteristics of deaf learners which indicate that teaching deaf learners is not, or should not, be the same as teaching hearing learners. In this volume, Knoors and Marschark will explore factors that influence the teaching of deaf learners, including their language proficiencies, literacy and numeracy skills, cognitive abilities, and social-emotional factors. These issues are addressed in separate chapters, with a focus on the importance to all of them of communication and language. Separate chapters are devoted to the promise of multimedia enhanced education and the possible influences of contextual aspects of the classroom and the school on the learning of deaf students. The book concludes by pointing out the importance of appropriate education of teachers of deaf learners given the increasing diversity of those students and the contexts in which they are educated. It bridges the gap between research and practice in teaching, and outlines ways to improve teacher education.

Darujte tuto knihu ještě dnes
Je to snadné
1 Přidejte knihu do košíku a zvolte doručit jako dárek 2 Obratem vám zašleme poukaz 3 Kniha dorazí na adresu obdarovaného

Mohlo by vás také zajímat


TOP
Attack on Titan Omnibus 1 (Vol. 1-3) Hajime Isayama / Brožovaná
common.buy 441
TOP
Fender Martin Kelly / Pevná
common.buy 857
Sobotta Anatomy Coloring Book ENGLISCH/LATEIN Oliver Kretz / Kroužková
common.buy 653
Best Karate, Vol.3: Kumite 1 Masatoshi Nakayama / Brožovaná
common.buy 429
Oxford Modern English Grammar Bas Aarts / Pevná
common.buy 620
Sashiko for Beginners Freya Gates / Brožovaná
common.buy 435
Boundaries in Dating Henry Cloud / Brožovaná
common.buy 401
Merchant of Death Douglas Farah / Brožovaná
common.buy 362
Sachen suchen: Einsatzfahrzeuge Susanne Gernhäuser / Leporelo
common.buy 171
Truthful Art, The Alberto Cairo / Brožovaná
common.buy 1 111

Přihlášení

Přihlaste se ke svému účtu. Ještě nemáte Libristo účet? Vytvořte si ho nyní!

 
povinné
povinné

Nemáte účet? Získejte výhody Libristo účtu!

Díky Libristo účtu budete mít vše pod kontrolou.

Vytvořit Libristo účet