Doprava zdarma se Zásilkovnou nad 1 499 Kč
PPL Parcel Shop 54 Balík do ruky 74 Balíkovna 49 PPL 99 Zásilkovna 54

Jazyk PortugalštinaPortugalština
Kniha Brožovaná
Kniha Tecnologias e Consumo Silva Bruno Cesar Souza Da
Libristo kód: 02833691
Nakladatelství Novas Edicoes Academicas, října 2015
O presente livro tem por objetivo estudar e compreender os fatores sociais, culturais e de mercado q... Celý popis
? points 91 b
905
Skladem u dodavatele Odesíláme za 14-18 dnů

30 dní na vrácení zboží

O presente livro tem por objetivo estudar e compreender os fatores sociais, culturais e de mercado que sustentam as práticas do marketing 3.0 no mercado contemporâneo. Para isso, a proposta foi descrever o cenário mercadológico da sociedade atual, assim como o da publicidade e o da propaganda, percebendo as relaçőes entre subjetividade e consumo. Este trabalho, de cunho bibliográfico, propőe refletir sobre as mudanças que levaram ŕs açőes de marketing 3.0. A principal contribuiçăo do estudo concentra-se na seguinte questăo: será que é possível, hoje, uma empresa ser centrada no ser humano e, ainda assim, ser lucrativa? Năo esquecendo de que os novos tempos também exigem das organizaçőes um posicionamento para a consolidaçăo da responsabilidade socioambiental.

Informace o knize

Plný název Tecnologias e Consumo
Jazyk Portugalština
Vazba Kniha - Brožovaná
Datum vydání 2015
Počet stran 80
EAN 9783841707963
ISBN 3841707963
Libristo kód 02833691
Nakladatelství Novas Edicoes Academicas
Váha 127
Rozměry 152 x 229 x 5
Darujte tuto knihu ještě dnes
Je to snadné
1 Přidejte knihu do košíku a zvolte doručit jako dárek 2 Obratem vám zašleme poukaz 3 Kniha dorazí na adresu obdarovaného

Přihlášení

Přihlaste se ke svému účtu. Ještě nemáte Libristo účet? Vytvořte si ho nyní!

 
povinné
povinné

Nemáte účet? Získejte výhody Libristo účtu!

Díky Libristo účtu budete mít vše pod kontrolou.

Vytvořit Libristo účet