Doprava zdarma se Zásilkovnou nad 1 499 Kč
PPL Parcel Shop 54 Balík do ruky 74 Balíkovna 49 GLS 54 Kurýr GLS 64 PPL 99 Zásilkovna 54

1980's: A Decade of Marketing Challenges

Jazyk AngličtinaAngličtina
Kniha Pevná
Kniha 1980's: A Decade of Marketing Challenges Venkatakrishna V. Bellur
Libristo kód: 09213646
Nakladatelství Springer International Publishing AG, dubna 2015
This volume includes the full proceedings from the 1981 Academy of Marketing Science (AMS) Annual Co... Celý popis
? points 429 b
4 290
Skladem u dodavatele Odesíláme za 11-13 dnů

30 dní na vrácení zboží


Mohlo by vás také zajímat


Steven Gerrard Adam Cottier / Brožovaná
common.buy 319
Love & Wartime Sunnah'fah Gandhi / Brožovaná
common.buy 402
Koloniallinguistik Daniel Schmidt-Brücken / Pevná
common.buy 5 508
Sekwondo MD Phd Prof Jan Lodder / Brožovaná
common.buy 342
Technische Textilien S Kneer / Brožovaná
common.buy 186
Evolution of Wired Life Charles Jonscher / Pevná
common.buy 790
Biennial Report / Pevná
common.buy 1 341

This volume includes the full proceedings from the 1981 Academy of Marketing Science (AMS) Annual Conference held in Miami Beach, Florida with the theme The 1980 s: A Decade of Marketing Challenges . It provides a variety of quality research in the fields of marketing theory and practice in areas such as consumer behaviour, marketing management, marketing education, industrial marketing, and international marketing, among others.§§Founded in 1971, the Academy of Marketing Science is an international organization dedicated to promoting timely explorations of phenomena related to the science of marketing in theory, research, and practice. Among its services to members and the community at large, the Academy offers conferences, congresses and symposia that attract delegates from around the world. Presentations from these events are published in this Proceedings series, which offers a comprehensive archive of volumes reflecting the evolution of the field. Volumes deliver cutting-edge research and insights, complimenting the Academy s flagship journals, the Journal of the Academy of Marketing Science (JAMS) and AMS Review . Volumes are edited by leading scholars and practitioners across a wide range of subject areas in marketing science.§

Informace o knize

Plný název 1980's: A Decade of Marketing Challenges
Jazyk Angličtina
Vazba Kniha - Pevná
Datum vydání 2015
Počet stran 345
EAN 9783319169750
ISBN 3319169750
Libristo kód 09213646
Váha 1120
Rozměry 210 x 279 x 286
Darujte tuto knihu ještě dnes
Je to snadné
1 Přidejte knihu do košíku a zvolte doručit jako dárek 2 Obratem vám zašleme poukaz 3 Kniha dorazí na adresu obdarovaného

Přihlášení

Přihlaste se ke svému účtu. Ještě nemáte Libristo účet? Vytvořte si ho nyní!

 
povinné
povinné

Nemáte účet? Získejte výhody Libristo účtu!

Díky Libristo účtu budete mít vše pod kontrolou.

Vytvořit Libristo účet