Doprava zdarma se Zásilkovnou nad 1 499 Kč
PPL Parcel Shop 54 Balík do ruky 74 Balíkovna 49 PPL 99 Zásilkovna 54

The association between the type of hotel and customer satisfaction

Jazyk AngličtinaAngličtina
Kniha Brožovaná
Kniha The association between the type of hotel and customer satisfaction Marine Masson
Libristo kód: 14115311
Nakladatelství LAP Lambert Academic Publishing, listopadu 2015
In a world where customers are more volatile and demanding than ever, where internet made everything... Celý popis
? points 126 b
1 255
Skladem u dodavatele Odesíláme za 8-10 dnů

30 dní na vrácení zboží


Mohlo by vás také zajímat


Sittenlehre des Judentums ELIAS GR NEBAUM / Brožovaná
common.buy 1 174
Oheka Castle Joan Cergol / Pevná
common.buy 746

In a world where customers are more volatile and demanding than ever, where internet made everything easy, from choosing, selecting, looking for information and criticise, how luxury hotels can make profit and do the difference ? How to be remembered ? What are customers looking for and expecting ? Does the size or type of hotel matters ? And is exclusivity influenced by it ? These are the questions I'm trying to answer. Satisfy customer's needs and desires is not enough anymore. They want to be surprised, they want to feel special, they want to live the best experience of their lives.

Informace o knize

Plný název The association between the type of hotel and customer satisfaction
Jazyk Angličtina
Vazba Kniha - Brožovaná
Datum vydání 2016
Počet stran 104
EAN 9783659925849
Libristo kód 14115311
Váha 171
Rozměry 150 x 220 x 6
Darujte tuto knihu ještě dnes
Je to snadné
1 Přidejte knihu do košíku a zvolte doručit jako dárek 2 Obratem vám zašleme poukaz 3 Kniha dorazí na adresu obdarovaného

Přihlášení

Přihlaste se ke svému účtu. Ještě nemáte Libristo účet? Vytvořte si ho nyní!

 
povinné
povinné

Nemáte účet? Získejte výhody Libristo účtu!

Díky Libristo účtu budete mít vše pod kontrolou.

Vytvořit Libristo účet