Doprava zdarma se Zásilkovnou nad 1 499 Kč
PPL Parcel Shop 54 Balík do ruky 74 Balíkovna 49 GLS 54 Kurýr GLS 64 PPL 99 Zásilkovna 54

The Bayer AG - How Knowledge Drives Success

Jazyk AngličtinaAngličtina
Kniha Brožovaná
Kniha The Bayer AG - How Knowledge Drives Success Christine Rackey-Hocke
Libristo kód: 01675583
Nakladatelství Grin Verlag, listopadu 2011
Seminar paper from the year 2001 in the subject Business economics - Marketing, Corporate Communicat... Celý popis
? points 46 b
463
Skladem u dodavatele Odesíláme za 8-10 dnů

30 dní na vrácení zboží


Mohlo by vás také zajímat


Boletus arcanus Miloš Urban / Pevná
common.buy 292
Fashion Illustration by Fashion Designers Laird Borrelli / Pevná
common.buy 1 823
Tilda Apfelkern. Viel Wirbel im Heckenrosenweg Andreas H. Schmachtl / Pevná
common.buy 302
Cure La Caries Dental Ramiel Nagel / Brožovaná
common.buy 698
LA PRIMERA VUELTA AL MUNDO JOSE LUIS COMELLAS GARCIA-LERA / Pevná
common.buy 394
Brandscaping Davis / Brožovaná
common.buy 731

Seminar paper from the year 2001 in the subject Business economics - Marketing, Corporate Communication, CRM, Market Research, printed single-sided, grade: 2, Cologne Business School Köln, course: Knowledge Management (Marketing), language: English, abstract: Every day we are faced with an increasing amount of information and it is becoming more and more difficult to find the really important parts.And all this in a time in which decisions must be made more rapidly than ever before.Nowadays, knowledge is the most important productive factor by representing the real dif-ferentiation potential for people and companies knowledge is a matter of survival.Therefore, Knowledge Management (KM in short) is a discipline used to systematically lever-age expertise and information to improve organizational efficiency, responsiveness, compe-tency and innovation. KM normally provides a framework, tools and techniques to reuse captured intellectual as-sets because the key enterprise resources of a company are people and information.Therefore, this report will introduce you to the management of information and knowledge at the Bayer AG, one of the world s largest health care and chemicals group.

Informace o knize

Plný název The Bayer AG - How Knowledge Drives Success
Jazyk Angličtina
Vazba Kniha - Brožovaná
Datum vydání 2012
Počet stran 16
EAN 9783656170723
ISBN 365617072X
Libristo kód 01675583
Nakladatelství Grin Verlag
Váha 40
Rozměry 148 x 210 x 2
Darujte tuto knihu ještě dnes
Je to snadné
1 Přidejte knihu do košíku a zvolte doručit jako dárek 2 Obratem vám zašleme poukaz 3 Kniha dorazí na adresu obdarovaného

Přihlášení

Přihlaste se ke svému účtu. Ještě nemáte Libristo účet? Vytvořte si ho nyní!

 
povinné
povinné

Nemáte účet? Získejte výhody Libristo účtu!

Díky Libristo účtu budete mít vše pod kontrolou.

Vytvořit Libristo účet