Doprava zdarma se Zásilkovnou nad 1 299 Kč
PPL Parcel Shop 54 Balík do ruky 74 Balíkovna 49 GLS 54 Kurýr GLS 64 Zásilkovna 44 PPL 99

Economics, Concept, and Design of Information Intermediaries

Jazyk AngličtinaAngličtina
Kniha Brožovaná
Kniha Economics, Concept, and Design of Information Intermediaries Frank Rose
Libristo kód: 07066571
Nakladatelství Springer-Verlag Berlin and Heidelberg GmbH & Co. KG, listopadu 1998
The thesis analyses the economics, concept, and design of information intermediaries. Information in... Celý popis
? points 304 b
3 039
Skladem u dodavatele v malém množství Odesíláme za 10-15 dnů

30 dní na vrácení zboží


Mohlo by vás také zajímat


Visual Turn and the Transformation of the Textbook James Andrew LaSpina / Pevná
common.buy 4 580
Short-Wavelength Lasers and Their Applications Chiyoe Yamanaka / Brožovaná
common.buy 3 039
Připravujeme
Elections in Indonesia Hans Antlov / Pevná
common.buy 4 763
Otto - Die, 1 DVD Otto Waalkes / DVD
common.buy 265
Role of GIS in Lifting the Cloud Off Chernobyl Jaromir Kolejka / Brožovaná
common.buy 3 039
Effiziente Steuerung von Konzerngesellschaften Holger Jörg Dürrfeld / Brožovaná
common.buy 2 222
Pregnancy Pain Relief Orit Cox / Brožovaná
common.buy 701
Trust the Text John Sinclair / Pevná
common.buy 6 139

The thesis analyses the economics, concept, and design of information intermediaries. Information intermediaries are independent, trustworthy information processing third parties who mediate information between information sources and information seekers in order to overcome problems of information overload and the uncertainty about the quality of information. The analysis develops an economic model based on the microeconomic theory of search and applies it to information intermediaries who provide services like the search for information or the mediation of information. The model identifies the basic influencing factors of the intermediary's environment, investigates the impact of these environmental conditions on the information intermediary, and derives the optimal strategy of the information intermediary under different environmental circumstances.

Informace o knize

Plný název Economics, Concept, and Design of Information Intermediaries
Autor Frank Rose
Jazyk Angličtina
Vazba Kniha - Brožovaná
Datum vydání 1998
Počet stran 266
EAN 9783790811681
ISBN 3790811688
Libristo kód 07066571
Váha 440
Rozměry 155 x 235 x 16
Darujte tuto knihu ještě dnes
Je to snadné
1 Přidejte knihu do košíku a zvolte doručit jako dárek 2 Obratem vám zašleme poukaz 3 Kniha dorazí na adresu obdarovaného

Přihlášení

Přihlaste se ke svému účtu. Ještě nemáte Libristo účet? Vytvořte si ho nyní!

 
povinné
povinné

Nemáte účet? Získejte výhody Libristo účtu!

Díky Libristo účtu budete mít vše pod kontrolou.

Vytvořit Libristo účet