Doprava zdarma se Zásilkovnou nad 1 299 Kč
PPL Parcel Shop 54 Balík do ruky 74 Balíkovna 49 GLS 54 Kurýr GLS 64 Zásilkovna 44 PPL 99

Effects of Subliminal Cues on Information Seeking and Evaluation of Google Search Results

Jazyk AngličtinaAngličtina
Kniha Brožovaná
Kniha Effects of Subliminal Cues on Information Seeking and Evaluation of Google Search Results Eyüp Aksoy
Libristo kód: 09925465
Nakladatelství Grin Publishing, září 2015
Bachelor Thesis from the year 2015 in the subject Psychology - Cognition, grade: 1.0, University of... Celý popis
? points 130 b
1 296
Skladem u dodavatele Odesíláme za 14-18 dnů

30 dní na vrácení zboží


Mohlo by vás také zajímat


Twice Tempted Jeaniene Frost / Brožovaná
common.buy 201
Fall Leaves Loretta Holland / Pevná
common.buy 409
Gift Of ADHD Lara Honos-Webb / Brožovaná
common.buy 590
Ottomans and Eastern Europe Warren Dockter / Brožovaná
common.buy 1 339
Awakening YOU Isira Sananda / Brožovaná
common.buy 542
Life of P.T. Barnum P. T. Barnum / Pevná
common.buy 954
Nancy's Nuptials: Montana Mail Order Brides Katie Wyatt / Brožovaná
common.buy 249
World Revolution (1921) Nesta H Webster / Brožovaná
common.buy 793
Ethics and Suffering since the Holocaust Ingrid L. Anderson / Pevná
common.buy 5 583
Possibility Zone Nathan Seale / Brožovaná
common.buy 504
Cell and Molecular Biology of the Ear David J. Lim / Pevná
common.buy 4 673
Christ, the Savior of Israel Michael G. Vanlaningham / Pevná
common.buy 1 804

Bachelor Thesis from the year 2015 in the subject Psychology - Cognition, grade: 1.0, University of Cologne (DP Psychologie), language: English, abstract: In this bachelor thesis, based on the findings by Karremans, Stroebe, and Claus (2006), the effectiveness of subliminal cues on choice behavior was transposed to the online search environment. To give a clear answer for this matter, possibilities but also dangers of online information seeking and subliminal perception have been investigated.§§Subliminal stimuli seem to have great potential for this matter since there is much similarity (Strahan, Spencer, and Zanna, 2002) between the factors that make subliminal stimuli effective and the online search environment (i.e. need for information and goal relevance).§§An online survey was conducted trying to investigate that goal priming effects subsequent evaluation, but only when certain conditions interact with persons' attitudes. Half of 98 participants were subliminally primed with the Google ad-icon "Anzeige" and subsequently evaluate on online advertisement and search engines. The results indicated that priming positively influences the evaluation on online advertisement and search engines, regardless of participants' attitudes towards online search.

Informace o knize

Plný název Effects of Subliminal Cues on Information Seeking and Evaluation of Google Search Results
Autor Eyüp Aksoy
Jazyk Angličtina
Vazba Kniha - Brožovaná
Datum vydání 2015
Počet stran 54
EAN 9783668055544
ISBN 3668055548
Libristo kód 09925465
Nakladatelství Grin Publishing
Váha 82
Rozměry 148 x 210 x 3
Darujte tuto knihu ještě dnes
Je to snadné
1 Přidejte knihu do košíku a zvolte doručit jako dárek 2 Obratem vám zašleme poukaz 3 Kniha dorazí na adresu obdarovaného

Přihlášení

Přihlaste se ke svému účtu. Ještě nemáte Libristo účet? Vytvořte si ho nyní!

 
povinné
povinné

Nemáte účet? Získejte výhody Libristo účtu!

Díky Libristo účtu budete mít vše pod kontrolou.

Vytvořit Libristo účet