Doprava zdarma se Zásilkovnou nad 1 499 Kč
PPL Parcel Shop 54 Balík do ruky 74 Balíkovna 49 GLS 54 Kurýr GLS 64 PPL 99 Zásilkovna 54

Fair Trade Journey

Jazyk AngličtinaAngličtina
Kniha Brožovaná
Kniha Fair Trade Journey Valéry Bezençon
Libristo kód: 06831394
Nakladatelství VDM Verlag, března 2010
Fair Trade has been developping from an alternative movement into a complex system dealing with a la... Celý popis
? points 208 b
2 076
Skladem u dodavatele Odesíláme za 14-18 dnů

30 dní na vrácení zboží


Mohlo by vás také zajímat


How to Influence People Jim Dornan / Pevná
common.buy 369
Edwin Hubble Gale E. Christianson / Pevná
common.buy 6 680
Intelligent Robotic Systems Spyros G. Tzafestas / Pevná
common.buy 13 620
Oscar Wilde and the Influence of John Ruskin and Walter Pater Rosanne van Cruyningen / Brožovaná
common.buy 1 506
Outsourcing Phenomenon Jan Berkhout / Brožovaná
common.buy 1 506
Zinc Oxide Based Nanostructures Hui Ying Yang / Brožovaná
common.buy 1 481
GLASS PHILIP VIOLIN CONCERTO ABRAMOVICH PHILIP GLASS / Brožovaná
common.buy 721
Encyclopedia of Mexico / Pevná
common.buy 22 979
Representacion Social de la Muerte entre los Profesionales Sanitarios Lourdes Chocarro González / Brožovaná
common.buy 2 973
Stockholm Travel Guide / Brožovaná
common.buy 995

Fair Trade has been developping from an alternative movement into a complex system dealing with a large variety of stakeholders such as transnational corporations, small-scale producers and activists. Within this context, the author first discusses a potential social rationality behind the behavior of economic agents. Why are Fair Trade and other social movements rising, whereas consumers and firms are usually considered as governed by rationality and profit maximisation? Then, the relations between the stakeholders of the Fair Trade system are presented and explained. From a managerial perspective, the author also analyses the strategies and interests of Fair Trade distributors in order to derive a typology. Finally, Fair Trade consumers are analysed in order to provide tools to improve segmentation and targetting, eventually increasing Fair Trade competitiveness over conventional products. Thus, this book builds on strategy, marketing and consumer theory to provide an integrated and pragmatic perspective on Fair Trade.

Informace o knize

Plný název Fair Trade Journey
Jazyk Angličtina
Vazba Kniha - Brožovaná
Datum vydání 2010
Počet stran 168
EAN 9783639237054
ISBN 3639237056
Libristo kód 06831394
Nakladatelství VDM Verlag
Váha 254
Rozměry 152 x 229 x 10
Darujte tuto knihu ještě dnes
Je to snadné
1 Přidejte knihu do košíku a zvolte doručit jako dárek 2 Obratem vám zašleme poukaz 3 Kniha dorazí na adresu obdarovaného

Přihlášení

Přihlaste se ke svému účtu. Ještě nemáte Libristo účet? Vytvořte si ho nyní!

 
povinné
povinné

Nemáte účet? Získejte výhody Libristo účtu!

Díky Libristo účtu budete mít vše pod kontrolou.

Vytvořit Libristo účet