Doprava zdarma se Zásilkovnou nad 1 299 Kč
PPL Parcel Shop 54 Balík do ruky 74 Balíkovna 49 GLS 54 Kurýr GLS 64 Zásilkovna 44 PPL 99

influence of Marketing practices on tourist quality of life

Jazyk AngličtinaAngličtina
Kniha Brožovaná
Kniha influence of Marketing practices on tourist quality of life Juandri Dissel
Libristo kód: 06842022
Nakladatelství VDM Verlag, dubna 2011
Quality of life, like marketing, is part of everyday life. The number of marketing messages that con... Celý popis
? points 138 b
1 375
Skladem u dodavatele Odesíláme za 15-20 dnů

30 dní na vrácení zboží


Mohlo by vás také zajímat


Sonoluminescence F. Ronald Young / Pevná
common.buy 5 114
Numerische Mathematik. Tl.2 Jochen Werner / Brožovaná
common.buy 861
Psychotherapy and the Promiscuous Patient E. Mark Stern / Pevná
common.buy 3 645
Checkpointing in heterogenen, verteilten Umgebungen John Mehnert-Spahn / Brožovaná
common.buy 2 128
Daniel John Ortberg / Brožovaná
common.buy 237
Scourge of Europe (Routledge Revivals) L. V. Birck / Pevná
common.buy 6 139
Schafft Literatur Selbstbewusstsein? Kamila Kusmierek / Brožovaná
common.buy 1 709

Quality of life, like marketing, is part of everyday life. The number of marketing messages that consumers are exposed to on a daily basis may influence their quality of life. However, for tourism products to survive in this competitive environment, it is important to market their services. With this in mind, it is evident that even before a tourist visits a specific tourism product, this product has an influence on the tourist quality of life through its marketing efforts. Marketing is used to motivate consumers (tourists) to travel through the marketing mix. Motivation is defined as a state of need or condition that drives an individual toward certain types of action that are considered likely to bring about satisfaction. The goal of this research is to determine the influence of marketing practices on tourist quality of life, focusing on the case of ATKV holiday resorts.

Informace o knize

Plný název influence of Marketing practices on tourist quality of life
Jazyk Angličtina
Vazba Kniha - Brožovaná
Datum vydání 2011
Počet stran 60
EAN 9783639349450
ISBN 3639349458
Libristo kód 06842022
Nakladatelství VDM Verlag
Váha 100
Rozměry 152 x 229 x 4
Darujte tuto knihu ještě dnes
Je to snadné
1 Přidejte knihu do košíku a zvolte doručit jako dárek 2 Obratem vám zašleme poukaz 3 Kniha dorazí na adresu obdarovaného

Přihlášení

Přihlaste se ke svému účtu. Ještě nemáte Libristo účet? Vytvořte si ho nyní!

 
povinné
povinné

Nemáte účet? Získejte výhody Libristo účtu!

Díky Libristo účtu budete mít vše pod kontrolou.

Vytvořit Libristo účet