Doprava zdarma se Zásilkovnou nad 1 499 Kč
PPL Parcel Shop 54 Balík do ruky 74 Balíkovna 49 PPL 99 Zásilkovna 54

The Languages Used in Print Advertisements

Jazyk AngličtinaAngličtina
Kniha Brožovaná
Kniha The Languages Used in Print Advertisements
Libristo kód: 36930410
Nakladatelství Scholars' Press, září 2020
Advertisers typically rely on certain discourse strategies to capture the attention of their targete... Celý popis
? points 116 b
1 156
Skladem u dodavatele Odesíláme za 8-10 dnů

30 dní na vrácení zboží


Mohlo by vás také zajímat


TOP
Occult Tarot Travis McHenry / Karty
common.buy 677
TOP Výprodej
The Japanese Art of the Cocktail Masahiro Urushido / Pevná
common.buy 615
TOP
Crochet Cafe Paige Tate & Co / Brožovaná
common.buy 461
TOP
In Deeper Waters / Brožovaná
common.buy 228
TOP
Gantz Omnibus Volume 1 Hiroya Oku / Brožovaná
common.buy 544
TOP
A Random Walk Down Wall Street Burton G. Malkiel / Brožovaná
common.buy 512
TOP
Cats Rule the Earth Tarot Thiago Correa / Karty
common.buy 702
TOP
Jade War Fonda Lee / Brožovaná
common.buy 306
TOP
Kim Jiyoung, Born 1982 Cho Nam-Joo / Brožovaná
common.buy 254
TOP
Venus in the Blind Spot Junji Ito / Pevná
common.buy 461
TOP
Harry Potter Crochet Lucy Collin / Pevná
common.buy 450
Fire & Blood George Raymond Richard Martin / Pevná
common.buy 647
True Heart Intuitive Tarot Rachel True / Karty
common.buy 599
PHP & MySQL - Server-side Web Development Jon Duckett / Brožovaná
common.buy 849

Advertisers typically rely on certain discourse strategies to capture the attention of their targeted clientele. One of such discourse strategies is code-switching. In Kenya, the code-mixing phenomenon is prevalent in the corporate sector because of the fact that many people are multilingual. As code-mixing becomes an idiosyncratic trend in Kenyan corporate sector, this study sought to establish the languages used in code-mixing in print advertisements of commercial banks and mobile telecommunications firms in Kenya. The study was conducted in Eldoret. The data was collected from both primary and secondary sources. The data was primarily obtained from language mixed print advertisements and data analysis done using the processes of Lexical Pragmatics Theory. From the results, it was concluded that code-mixing was prevalent in commercial print advertisements in Kenya. The languages that were mixed in print advertisements were: English and Kiswahili, Sheng and English/ Kiswahili, Arabic and English, Luhya and English, Gikuyu and English, Kalenjin and English and Dholuo and English. The dominant mixture however, was English and Kiswahili.

Informace o knize

Plný název The Languages Used in Print Advertisements
Jazyk Angličtina
Vazba Kniha - Brožovaná
Datum vydání 2020
Počet stran 56
EAN 9786138940517
ISBN 6138940512
Libristo kód 36930410
Nakladatelství Scholars' Press
Váha 102
Rozměry 150 x 220 x 3
Darujte tuto knihu ještě dnes
Je to snadné
1 Přidejte knihu do košíku a zvolte doručit jako dárek 2 Obratem vám zašleme poukaz 3 Kniha dorazí na adresu obdarovaného

Přihlášení

Přihlaste se ke svému účtu. Ještě nemáte Libristo účet? Vytvořte si ho nyní!

 
povinné
povinné

Nemáte účet? Získejte výhody Libristo účtu!

Díky Libristo účtu budete mít vše pod kontrolou.

Vytvořit Libristo účet