Doprava zdarma se Zásilkovnou nad 1 299 Kč
PPL Parcel Shop 54 Balík do ruky 74 Balíkovna 49 GLS 54 Kurýr GLS 64 Zásilkovna 44 PPL 99

Relationship of Body Weight and Skepticism towards Advertising

Jazyk AngličtinaAngličtina
Kniha Brožovaná
Kniha Relationship of Body Weight and Skepticism towards Advertising Sabrina Brauneis
Libristo kód: 13497436
Based on the Self-Esteem Theory, Gender Theories, the Cognitive Dissonance Theory and the Social Com... Celý popis
? points 154 b
1 542
Skladem u dodavatele v malém množství Odesíláme za 10-15 dnů

30 dní na vrácení zboží


Mohlo by vás také zajímat


Based on the Self-Esteem Theory, Gender Theories, the Cognitive Dissonance Theory and the Social Comparison Theory Sabrina Brauneis investigates the relationship between body weight (conceptualized and measured here using the Body Mass Index (BMI)) and skepticism towards advertising. The first study's findings support a general direct influence of body weight on skepticism towards advertising. The second study finds out that specific products influence the relation of body weight, self-esteem and skepticism towards advertising. The third study discovers seasons as a crucial factor on the relationship. The fourth study shows that overweight models cause higher levels of skepticism towards advertising among normal weight and overweight women.§

Informace o knize

Plný název Relationship of Body Weight and Skepticism towards Advertising
Jazyk Angličtina
Vazba Kniha - Brožovaná
Datum vydání 2016
Počet stran 197
EAN 9783658148607
ISBN 3658148608
Libristo kód 13497436
Váha 2903
Rozměry 148 x 210 x 13
Darujte tuto knihu ještě dnes
Je to snadné
1 Přidejte knihu do košíku a zvolte doručit jako dárek 2 Obratem vám zašleme poukaz 3 Kniha dorazí na adresu obdarovaného

Přihlášení

Přihlaste se ke svému účtu. Ještě nemáte Libristo účet? Vytvořte si ho nyní!

 
povinné
povinné

Nemáte účet? Získejte výhody Libristo účtu!

Díky Libristo účtu budete mít vše pod kontrolou.

Vytvořit Libristo účet