Doprava zdarma se Zásilkovnou nad 1 499 Kč
PPL Parcel Shop 54 Balík do ruky 74 Balíkovna 49 GLS 54 Kurýr GLS 64 PPL 99 Zásilkovna 54

role of innovations in the market for consumer packaging

Jazyk AngličtinaAngličtina
Kniha Brožovaná
Kniha role of innovations in the market for consumer packaging Ngwi Sama
Libristo kód: 06832072
Nakladatelství VDM Verlag, března 2010
Increasing changes in the market for consumer goods, fiercely competitive retail environments and th... Celý popis
? points 151 b
1 506
Skladem u dodavatele Odesíláme za 14-18 dnů

30 dní na vrácení zboží


Mohlo by vás také zajímat


Připravujeme
Multinational Financial Management Alan C. Shapiro / Brožovaná
common.buy 5 723
Testimonial, Opinion Leader und Co Iris Th. Lins / Brožovaná
common.buy 1 711
Einführung in die Technische Hydraulik Georg Hutarew / Brožovaná
common.buy 1 384
Learning-to-write Process in Elementary Classrooms Suzanne Bratcher / Brožovaná
common.buy 1 810
Realm Hunter: Pursuit of the Silver Dirk Bob Greenwade / Brožovaná
common.buy 474

Increasing changes in the market for consumer goods, fiercely competitive retail environments and the recent financial crisis leave organizations with a limited set of competitive weapons to enhance market share. The survival of an organization today largely depends on its innovative strength and its ability to constantly change and adapt to market demands. Innovative packaging is therefore a very effective marketing tool giving organizations a competitive edge in the market for consumer goods. The Author, Ngwi Sama provides a detailed overview of the consumer packaging market examining major trends and drivers of the industry. The power of innovative packaging in is also analyzed by the author quoting examples from the market. Using quantitative research methods the market for shaped aerosol cans is analyzed. The research findings reaffirm the importance of innovation in consumer packaging while shedding light on the market potential of shaped aerosols in the market for personal care and household products in Europe. This book is aimed especially at companies in the fast moving consumer goods industry.

Informace o knize

Plný název role of innovations in the market for consumer packaging
Autor Ngwi Sama
Jazyk Angličtina
Vazba Kniha - Brožovaná
Datum vydání 2010
Počet stran 116
EAN 9783639244717
ISBN 3639244710
Libristo kód 06832072
Nakladatelství VDM Verlag
Váha 181
Rozměry 152 x 229 x 7
Darujte tuto knihu ještě dnes
Je to snadné
1 Přidejte knihu do košíku a zvolte doručit jako dárek 2 Obratem vám zašleme poukaz 3 Kniha dorazí na adresu obdarovaného

Přihlášení

Přihlaste se ke svému účtu. Ještě nemáte Libristo účet? Vytvořte si ho nyní!

 
povinné
povinné

Nemáte účet? Získejte výhody Libristo účtu!

Díky Libristo účtu budete mít vše pod kontrolou.

Vytvořit Libristo účet