Doprava zdarma se Zásilkovnou nad 1 499 Kč
PPL Parcel Shop 54 Balík do ruky 74 Balíkovna 49 PPL 99 Zásilkovna 54

Social Web in the Hotel Industry

Jazyk AngličtinaAngličtina
Kniha Brožovaná
Kniha Social Web in the Hotel Industry Nadine Chehimi
Libristo kód: 02268143
Nakladatelství Springer-Verlag Berlin and Heidelberg GmbH & Co. KG, prosince 2013
The social web is defined as the social part of the Internet that enables (personally unknown) peopl... Celý popis
? points 168 b
1 681
Skladem u dodavatele v malém množství Odesíláme za 14-18 dnů

30 dní na vrácení zboží


Mohlo by vás také zajímat


Sixth Gun Volume 1 Cullen Bunn / Brožovaná
common.buy 255
Alien vs. Predator: Armageddon Tim Lebbon / Brožovaná
common.buy 254
In-Sync Activity Cards Book Joye Newman / Adobe ePub
common.buy 572
The Thoth Companion Michael Osiris Snuffin / Brožovaná
common.buy 523
Winsor McCay. The Complete Little Nemo Alexander Braun / Pevná
common.buy 4 406
The Social Sex Marilyn Yalom / Brožovaná
common.buy 534
Alchymist Ian Irvine / Brožovaná
common.buy 403
Fundamentals of Environmental Management Steven L. Erickson / Pevná
common.buy 4 556
Sa'di in Love Homa Katouzian / Pevná
common.buy 5 267
Raven's L'il Critters Raven OKeefe / Brožovaná
common.buy 399
Alternative Development Prospects Lorik Papikyants / Brožovaná
common.buy 610
Joe the Hotel Boy Horatio Alger / Brožovaná
common.buy 673
Thomas Keating Reader O.C.S.O. Thomas Keating / Brožovaná
common.buy 494
Thirteenth Tale Diane Setterfield / Brožovaná
common.buy 267

The social web is defined as the social part of the Internet that enables (personally unknown) people to socially interact with each other in order to cherish friendships and make new acquaintances. The social web s current significance exceeds this initial focus, by also encompassing corporate and commercial activities. Nadine Chehimi examines to what extent the social web influences the information process of German hotel guests. In addition to the presentation of the social web s development and current state of use, general and tourist information processes as well as the German hotel market are described. With the help of a standardized guest survey, the author presents the exact role the social web currently plays in the tourist information search.

Informace o knize

Plný název Social Web in the Hotel Industry
Jazyk Angličtina
Vazba Kniha - Brožovaná
Datum vydání 2013
Počet stran 183
EAN 9783658045432
ISBN 3658045434
Libristo kód 02268143
Váha 2753
Rozměry 148 x 13 x 13
Darujte tuto knihu ještě dnes
Je to snadné
1 Přidejte knihu do košíku a zvolte doručit jako dárek 2 Obratem vám zašleme poukaz 3 Kniha dorazí na adresu obdarovaného

Přihlášení

Přihlaste se ke svému účtu. Ještě nemáte Libristo účet? Vytvořte si ho nyní!

 
povinné
povinné

Nemáte účet? Získejte výhody Libristo účtu!

Díky Libristo účtu budete mít vše pod kontrolou.

Vytvořit Libristo účet