Doprava zdarma se Zásilkovnou nad 1 499 Kč
PPL Parcel Shop 54 Balík do ruky 74 Balíkovna 49 GLS 54 Kurýr GLS 64 PPL 99 Zásilkovna 54

Value of Arts for Business

Jazyk AngličtinaAngličtina
Kniha Pevná
Kniha Value of Arts for Business Giovanni Schiuma
Libristo kód: 04365844
Nakladatelství Cambridge University Press, května 2011
The traditional view of the relationship between business and the arts is very much a one-way affair... Celý popis
? points 244 b
2 444
Skladem u dodavatele Odesíláme za 14-18 dnů

30 dní na vrácení zboží


Mohlo by vás také zajímat


Mahabharata Bibek Debroy / Brožovaná
common.buy 544
Ästhetik der Marginalität im Werk von Joseph Roth Daniel R. Bitouh / Brožovaná
common.buy 1 456
ISO 5S Tags Enna / Kroužková
common.buy 487
Growing up in Times of Social Change Alexander Von Eye / Pevná
common.buy 4 773
Against the Flow Dee Caffari / Brožovaná
common.buy 664
Operation Stargazer Matthew K. Manning / Pevná
common.buy 633
Dorst, T: Fernando Krapp Tankred Dorst / Brožovaná
common.buy 352
And Then... Vol 1 Ruth Wykes / Brožovaná
common.buy 732
Are Communists Allowed to Dream? Michael Philipp / Pevná
common.buy 691
Připravujeme
Das Auslandsbuch Georg Beckmann / Brožovaná
common.buy 473

The traditional view of the relationship between business and the arts is very much a one-way affair: organisations may endorse, fund or publicise the arts but the arts have nothing to offer from a business perspective. The Value of Arts for Business challenges this view by showing how the arts, in the form of Arts-based Initiatives (ABIs), can be used to enhance value-creation capacity and boost business performance. The book introduces and explains three models that show how organisations can successfully implement and manage ABIs. Firstly, the Arts Value Matrix enables managers to see how organisational value-drivers are affected by ABIs. Secondly, the Arts Benefits Constellation shows how to assess the benefits of using ABIs. Finally, the Arts Value Map shows how ABIs can be integrated and aligned with organisational strategy and operations. These models lay the foundations for a new research area exploring the links between arts and business.

Darujte tuto knihu ještě dnes
Je to snadné
1 Přidejte knihu do košíku a zvolte doručit jako dárek 2 Obratem vám zašleme poukaz 3 Kniha dorazí na adresu obdarovaného

Přihlášení

Přihlaste se ke svému účtu. Ještě nemáte Libristo účet? Vytvořte si ho nyní!

 
povinné
povinné

Nemáte účet? Získejte výhody Libristo účtu!

Díky Libristo účtu budete mít vše pod kontrolou.

Vytvořit Libristo účet