Doprava zdarma se Zásilkovnou nad 1 499 Kč
PPL Parcel Shop 54 Balík do ruky 74 Balíkovna 49 PPL 99 Zásilkovna 54

Value of Luxury

Jazyk AngličtinaAngličtina
Kniha Pevná
Kniha Value of Luxury
Libristo kód: 33290240
Nakladatelství Springer Nature Switzerland AG, října 2020
What does luxury value mean? What constitutes luxury, and what does not? While previous research has... Celý popis
? points 480 b
4 798
Skladem u dodavatele v malém množství Odesíláme za 12-17 dnů

30 dní na vrácení zboží


Mohlo by vás také zajímat


TOP
Twisted Love Ana Huang / Brožovaná
common.buy 215
TOP
Frieren: Beyond Journey's End, Vol. 5 Kanehito Yamada / Brožovaná
common.buy 252
TOP
English File: Intermediate: Student's Book with Online Practice Christina Latham-Koenig / Brožovaná
common.buy 1 028
TOP
The Maddest Obsession Danielle Lori / Brožovaná
common.buy 470
TOP
Yarichin Bitch Club, Vol. 1 Ogeretsu Tanaka / Brožovaná
common.buy 338
TOP
Anxious People Fredrik Backman / Brožovaná
common.buy 316
TOP
Tasha's Cauldron of Everything Wizards RPG Team / Pevná
common.buy 1 227
TOP
Rise of the Dragon Elio M. Garcia Jr. / Pevná
common.buy 808
TOP
The Starseed Oracle Rebecca Campbell / Karty
common.buy 568
TOP
Eisenhorn: The Omnibus Dan Abnett / Brožovaná
common.buy 423
TOP
Almond Won-pyung Sohn / Brožovaná
common.buy 303
TOP
Bunny Mona Awad / Brožovaná
common.buy 276
TOP
Pride and Prejudice Jane Austen / Brožovaná
common.buy 153
TOP
Dragon Age: The First Five Graphic Novels David Gaider / Brožovaná
common.buy 667
TOP
Hooky Míriam Bonastre Tur / Brožovaná
common.buy 303
TOP Výprodej
Girl, Woman, Other Bernardine Evaristo / Brožovaná
common.buy 225

What does luxury value mean? What constitutes luxury, and what does not? While previous research has focused on luxury as a global business and how companies have generated, communicated and monetized luxury, this book draws on empirical research to examine how consumers understand and interact with it. It identifies the components of luxury value, as seen by consumers, and the most influential factors that shape these perceptions. Drawing on a range of disciplinary approaches, the author investigates how consumer segments differ in their perception of luxury products, and how different generations understand value. A comprehensive overview of consumer perceptions of luxury, this book is a must-read for those students and researchers interested in luxury studies.

Darujte tuto knihu ještě dnes
Je to snadné
1 Přidejte knihu do košíku a zvolte doručit jako dárek 2 Obratem vám zašleme poukaz 3 Kniha dorazí na adresu obdarovaného

Přihlášení

Přihlaste se ke svému účtu. Ještě nemáte Libristo účet? Vytvořte si ho nyní!

 
povinné
povinné

Nemáte účet? Získejte výhody Libristo účtu!

Díky Libristo účtu budete mít vše pod kontrolou.

Vytvořit Libristo účet