Doprava zdarma se Zásilkovnou nad 1 299 Kč
PPL Parcel Shop 54 Balík do ruky 74 Balíkovna 49 GLS 54 Kurýr GLS 64 Zásilkovna 44 PPL 99

Volkswagen Group

Jazyk AngličtinaAngličtina
Kniha Brožovaná
Kniha Volkswagen Group
Libristo kód: 32987251
Nakladatelství LAP LAMBERT Academic Publishing, června 2020
The ability to identify an organization's SWOT is much more rewarding for business managers when the... Celý popis
? points 123 b
1 234
Skladem u dodavatele Odesíláme za 14-18 dnů

30 dní na vrácení zboží


Mohlo by vás také zajímat


TOP
The 1000 Dot-to-Dot Book: Cityscapes Thomas Pavitte / Brožovaná
common.buy 287
TOP
Bridgerton: The Viscount Who Loved Me Julia Quinn / Brožovaná
common.buy 269
TOP
WE HUNT THE FLAME Hafsah Faizal / Pevná
common.buy 409
TOP
The Unofficial Harry Potter Cookbook Dinah Bucholz / Pevná
common.buy 428
TOP
Damaged Like Us Krista Ritchie / Brožovaná
common.buy 322
Welcome to Night Vale: A Novel Joseph Fink / Brožovaná
common.buy 259
This is Going to Hurt Adam Kay / Brožovaná
common.buy 298
Princeton Field Guide to Dinosaurs Gregory S. Paul / Pevná
common.buy 819
Sweet Temptation Cora Reilly / Brožovaná
common.buy 423
ACT Made Simple Russ Harris / Brožovaná
common.buy 875
Grimm Tales Philip Pullman / Pevná
common.buy 513
Complete Book of Classic Volkswagens John Gunnell / Pevná
common.buy 897
Homeland Andrew Kaplan / Brožovaná
common.buy 352
Mahamudra Lama Yeshe / Brožovaná
common.buy 322

The ability to identify an organization's SWOT is much more rewarding for business managers when the acquired knowledge is applied in strategic decision-making processes. This path-breaking book explains the importance of making good decisions in business. It is suitable for scholars, entrepreneurs, and business managers. The purpose is to empower readers to make the best possible choice and get more of what they truly want from every decision. More importantly, our business and personal lives are marked by a stream of decisions which may be small or big as well as strategic or life-altering. But the efficiency of an organization's decision-making and implementation processes is what truly matters. This book gives you a framework, thinking tools and practical examples - from the Volkswagen Group - to help improve your odds of creating stakeholder value and achieving sustainable profits from every choice.Business leaders who wish to remain relevant and stay ahead of competition in global markets must evolve a "Value Creation" culture in order to properly balance company objectives with the interests of Employees, Customers, Investors, and the Marketplace.

Informace o knize

Plný název Volkswagen Group
Jazyk Angličtina
Vazba Kniha - Brožovaná
Datum vydání 2020
Počet stran 68
EAN 9786202670319
ISBN 6202670312
Libristo kód 32987251
Váha 113
Rozměry 152 x 229 x 4
Darujte tuto knihu ještě dnes
Je to snadné
1 Přidejte knihu do košíku a zvolte doručit jako dárek 2 Obratem vám zašleme poukaz 3 Kniha dorazí na adresu obdarovaného

Přihlášení

Přihlaste se ke svému účtu. Ještě nemáte Libristo účet? Vytvořte si ho nyní!

 
povinné
povinné

Nemáte účet? Získejte výhody Libristo účtu!

Díky Libristo účtu budete mít vše pod kontrolou.

Vytvořit Libristo účet