Doprava zdarma se Zásilkovnou nad 1 299 Kč
PPL Parcel Shop 54 Balík do ruky 74 Balíkovna 49 GLS 54 Kurýr GLS 64 Zásilkovna 44 PPL 99

Third Party Product Reviews and Consumer Behaviour

Jazyk AngličtinaAngličtina
Kniha Brožovaná
Kniha Third Party Product Reviews and Consumer Behaviour Wolfgang Ziniel
Libristo kód: 05296073
Third-Party Product Reviews (TPPRs) are neutral (as far as the producers' interests are concerned) a... Celý popis
? points 154 b
1 542
Skladem u dodavatele v malém množství Odesíláme za 10-15 dnů

30 dní na vrácení zboží


Mohlo by vás také zajímat


Consumer Behaviour and Sustainable Fashion Consumption Subramanian Senthilkannan Muthu / Pevná
common.buy 2 767
Influence of Values on Consumer Behaviour Kostelijk / Brožovaná
common.buy 1 787
Steel Toe Review: Volume I M. David Hornbuckle / Brožovaná
common.buy 240
Sirius, 5 Audio-CD Jonathan Crown / Audio CD
common.buy 523
Young Consumer Behaviour Ayantunji Gbadamosi / Brožovaná
common.buy 1 426
Global Consumer Behavior Ammi / Pevná
common.buy 5 343
Double Faith Mantazima Nkomo / Brožovaná
common.buy 516
Understanding Consumer Financial Behavior W. Fred Van Raaij / Pevná
common.buy 3 584
CÓMO DISCUTIR CON UN GATO JAY HEINRICHS / Brožovaná
common.buy 438

Third-Party Product Reviews (TPPRs) are neutral (as far as the producers' interests are concerned) and consumer-orientated product tests that are carried out by experts. The reviews are published in special interest magazines like PC-World, Runner's World, Decanter or Wine Advocate and on the magazines' web pages respectively. Market observations provide strong evidence that Third-Party Product Reviews (TPPRs) significantly influence the success or failure of the products evaluated. Apart from purely descriptive contributions, however, there have not been any studies so far that examine the impact of such test information on purchase behaviour. This work aims at diminishing this gap in marketing research by theoretically and expermientally studying the relevance or TPPRs for product choice decisions on the one hand and for perceived quality, perceived value and purchase intentions on the other hand.

Informace o knize

Plný název Third Party Product Reviews and Consumer Behaviour
Jazyk Angličtina
Vazba Kniha - Brožovaná
Datum vydání 2013
Počet stran 183
EAN 9783834936325
ISBN 3834936324
Libristo kód 05296073
Váha 2753
Rozměry 148 x 12 x 12
Darujte tuto knihu ještě dnes
Je to snadné
1 Přidejte knihu do košíku a zvolte doručit jako dárek 2 Obratem vám zašleme poukaz 3 Kniha dorazí na adresu obdarovaného

Přihlášení

Přihlaste se ke svému účtu. Ještě nemáte Libristo účet? Vytvořte si ho nyní!

 
povinné
povinné

Nemáte účet? Získejte výhody Libristo účtu!

Díky Libristo účtu budete mít vše pod kontrolou.

Vytvořit Libristo účet