Doprava zdarma se Zásilkovnou nad 1 499 Kč
PPL Parcel Shop 54 Balík do ruky 74 Balíkovna 49 PPL 99 Zásilkovna 54

Vážení zákazníci, z důvodu státního svátku není dnes zákaznická podpora k dispozici. Vašim požadavkům se budeme věnovat následující pracovní den. Děkujeme za pochopení.

Too Bold for the Box Office

Jazyk AngličtinaAngličtina
Kniha Pevná
Kniha Too Bold for the Box Office Cynthia J Miller
Libristo kód: 01209028
Nakladatelství Scarecrow Press, října 2012
Although considered a relatively new genre, the mockumentary has existed nearly as long as filmmakin... Celý popis
? points 275 b
2 753
50 % šance Prohledáme celý svět Kdy knihu dostanu?

30 dní na vrácení zboží


Mohlo by vás také zajímat


El arbol de la ciencia Pio Baroja / Brožovaná
common.buy 292

Although considered a relatively new genre, the mockumentary has existed nearly as long as filmmaking itself and has become one of the most common forms of film and television comedy today. In order to better understand the larger cultural truths artfully woven into their deception, these works demonstrate just how tenuous and problematic our collective understandings of our social worlds can be. In Too Bold for the Box Office: The Mockumentary from Big Screen to Small, Cynthia J. Miller has assembled essays by scholars and filmmakers who examine this unique cinematic form. Individually, each of these essays looks at a given instance of mockumentary parody and subversion, examining the ways in which each calls into question our assumptions, pleasures, beliefs, and even our senses. Writing about national film, television, and new media traditions as diverse as their backgrounds, this volume's contributors explore and theorize the workings of mockumentaries, as well as the strategies and motivations of the writers and filmmakers who brought them into being. Reflections by filmmakers Kevin Brownlow (It Happened Here), Christopher Hansen (The Proper Care and Feeding of An American Messiah), and Spencer Schaffner (The Urban Literacy Manifesto) add valued perspective and significantly deepen the discussions found in the volume's other contributions. This collection of essays on films, television programming, and new media illustrates common threads running across cultures and eras and attempts to answer sweeping existential questions about the nature of social life and the human condition.

Informace o knize

Plný název Too Bold for the Box Office
Jazyk Angličtina
Vazba Kniha - Pevná
Datum vydání 2012
Počet stran 302
EAN 9780810885189
ISBN 0810885182
Libristo kód 01209028
Nakladatelství Scarecrow Press
Váha 636
Rozměry 160 x 230 x 28
Darujte tuto knihu ještě dnes
Je to snadné
1 Přidejte knihu do košíku a zvolte doručit jako dárek 2 Obratem vám zašleme poukaz 3 Kniha dorazí na adresu obdarovaného

Přihlášení

Přihlaste se ke svému účtu. Ještě nemáte Libristo účet? Vytvořte si ho nyní!

 
povinné
povinné

Nemáte účet? Získejte výhody Libristo účtu!

Díky Libristo účtu budete mít vše pod kontrolou.

Vytvořit Libristo účet