Doprava zdarma se Zásilkovnou nad 1 499 Kč
PPL Parcel Shop 54 Balík do ruky 74 Balíkovna 49 GLS 54 Kurýr GLS 64 PPL 99 Zásilkovna 54

Top 25 Service Management KPIs of 2011-2012

Jazyk AngličtinaAngličtina
Kniha Brožovaná
Kniha Top 25 Service Management KPIs of 2011-2012 The Kpi Institute
Libristo kód: 17148855
Nakladatelství Createspace Independent Publishing Platform, dubna 2013
The "Top 25 Service Management KPIs of 2011-2012" report provides insights into the state of IT serv... Celý popis
? points 134 b
1 336
Skladem u dodavatele Odesíláme za 14-18 dnů

30 dní na vrácení zboží


Mohlo by vás také zajímat


The "Top 25 Service Management KPIs of 2011-2012" report provides insights into the state of IT service management performance measurement today by listing and analyzing the most visited KPIs for this functional area on smartKPIs.com in 2011. In addition t

Informace o knize

Plný název Top 25 Service Management KPIs of 2011-2012
Jazyk Angličtina
Vazba Kniha - Brožovaná
Datum vydání 2013
Počet stran 76
EAN 9781484156230
ISBN 1484156234
Libristo kód 17148855
Váha 199
Rozměry 216 x 280 x 4
Darujte tuto knihu ještě dnes
Je to snadné
1 Přidejte knihu do košíku a zvolte doručit jako dárek 2 Obratem vám zašleme poukaz 3 Kniha dorazí na adresu obdarovaného

Přihlášení

Přihlaste se ke svému účtu. Ještě nemáte Libristo účet? Vytvořte si ho nyní!

 
povinné
povinné

Nemáte účet? Získejte výhody Libristo účtu!

Díky Libristo účtu budete mít vše pod kontrolou.

Vytvořit Libristo účet