Doprava zdarma se Zásilkovnou nad 1 299 Kč
PPL Parcel Shop 54 Balík do ruky 74 Balíkovna 49 GLS 54 Kurýr GLS 64 Zásilkovna 44 PPL 99

Total Loyalty Marketing

Jazyk NěmčinaNěmčina
Kniha Brožovaná
Kniha Total Loyalty Marketing Sabrina Wilding
Libristo kód: 06823342
Nakladatelství VDM Verlag Dr. Müller, listopadu 2008
Die Globalisierung, Technisierung und der §gesellschaftliche Wertewandel haben den Menschen in §den... Celý popis
? points 124 b
1 242
U nakladatele na objednávku Odesíláme za 3-5 dnů

30 dní na vrácení zboží


Mohlo by vás také zajímat


All Good Things Emma Newman / Brožovaná
common.buy 328
Lady sings the Blues Billie Holiday / Brožovaná
common.buy 454
Kundenbindung im Online-Marketing Safinaz Cinal / Brožovaná
common.buy 1 648
Připravujeme
Collected Letters of Antoni van Leeuwenhoek, Volume 3 Antonie van Leeuwenhoek / Pevná
common.buy 8 416
Homemade Haunting Rob Stennett / Brožovaná
common.buy 315
CON LOS OJOS DEL ALMA ARACELI SAMUDIO / Pevná
common.buy 334
Literatur mit Eigenschaften Martin Aigner / Brožovaná
common.buy 1 375
Tannases are on duty Shailendra Raghuwanshi / Brožovaná
common.buy 1 400
Learning and Teaching in Human Anatomy Robert E MacLaren / Brožovaná
common.buy 1 375

Die Globalisierung, Technisierung und der §gesellschaftliche Wertewandel haben den Menschen in §den letzten Jahren zu einem veränderten Käufer §erzogen. Besonders im tertiären Sektor stellt dies §viele Dienstleister vor eine harte Probe, denn der §Kunde hat nicht nur veränderte Bedürfnisse, sondern §stellt oftmals sehr hohe Anforderungen, die es §ständig zu erfüllen gilt. Zur erfolgreichen §Erfüllung dieser hohen "Standard"-Ansprüche muss der §Appelle für junge, innovative Unternehmen lauten, §auf alternative Methoden zurückzugreifen, um eine §erfolgreiche Nachhaltigkeit im Unternehmen §gewährleisten zu können. Eine erfolgsversprechende §Methode liegt in der Erschaffung bzw. Optimierung §von Mitarbeiter- und Kundenloyalität. Denn durch §treue Mitarbeiter und Kunden entstehen im §Unternehmen selbst, als auch im §betriebswirtschaftlichen und sozialen Umfeld §Multiplikatoreffekte, die im Idealfall für alle §Stakeholder eine win-win-Situation bringen.

Informace o knize

Plný název Total Loyalty Marketing
Jazyk Němčina
Vazba Kniha - Brožovaná
Datum vydání 2009
Počet stran 92
EAN 9783639147759
Libristo kód 06823342
Nakladatelství VDM Verlag Dr. Müller
Váha 155
Rozměry 151 x 225 x 14
Darujte tuto knihu ještě dnes
Je to snadné
1 Přidejte knihu do košíku a zvolte doručit jako dárek 2 Obratem vám zašleme poukaz 3 Kniha dorazí na adresu obdarovaného

Přihlášení

Přihlaste se ke svému účtu. Ještě nemáte Libristo účet? Vytvořte si ho nyní!

 
povinné
povinné

Nemáte účet? Získejte výhody Libristo účtu!

Díky Libristo účtu budete mít vše pod kontrolou.

Vytvořit Libristo účet