Doprava zdarma se Zásilkovnou nad 1 499 Kč
PPL Parcel Shop 54 Balík do ruky 74 Balíkovna 49 PPL 99 Zásilkovna 54

Jazyk AngličtinaAngličtina
Kniha Brožovaná
Kniha Tourism Behaviour March
Libristo kód: 05099233
Nakladatelství CABI Publishing, března 2009
How do individuals go about making trade-off's among work, leisure, travel, and personal maintenance... Celý popis
? points 247 b
2 466
Skladem u dodavatele v malém množství Odesíláme za 12-17 dnů

30 dní na vrácení zboží


Mohlo by vás také zajímat


Kayanak - Angeln, Eis & Abenteuer Peter-Paul Joopen / Hra
common.buy 911
Beginning SAP Fiori Bince Mathew / Brožovaná
common.buy 1 518
The Sword of Attila David Gibbins / Brožovaná
common.buy 877
Krönungsmesse KV 317, Chorstimme Sopran, 1 Audio-CD Wolfgang Amadeus Mozart / binding.
common.buy 690
L Immunite Et L Echappement Parasitaire Hadjira Ariba - Zekri / Brožovaná
common.buy 2 395
Tracing Tangueros Kacey Link / Brožovaná
common.buy 1 709
Fuzzy Sets, Logics and Reasoning about Knowledge Didier Dubois / Brožovaná
common.buy 5 094
EL PRIMER HOMBRE JAMES HANSEN / Pevná
common.buy 596
Wir lieben und wissen nichts Moritz Rinke / Brožovaná
common.buy 315
International Public Relations Patricia A. Curtin / Brožovaná
common.buy 4 973
Managing Green Issues T. Curtin / Brožovaná
common.buy 1 681
Netherlands Yearbook of International Law - 2005 P. A. Nollkaemper / Pevná
common.buy 3 313

How do individuals go about making trade-off's among work, leisure, travel, and personal maintenance (e.g. sleeping) activities? What are the unconscious as well as conscious drivers of their behaviours? How well do their behaviours follow what they plan? These questions are fundamental in consumer behaviour. This book provides fresh insights in responding to these issues. This book examines alternative theories and the empirical testing of trade-offs we make in life among work, leisure, travel, and personal maintenance actions and how our plans relate to what we actually do. "Tourism Behaviour" considers plans and behaviours for tourist spending, length of stay, attractions, destinations, accommodation and activities, and investigates how marketing strategies affect consumer plans. This book provides new theory, empirical studies, and practical insights of significant interest to travel and leisure researchers, destination marketing managers, and advanced students in tourism and consumer behaviour. It is also suitable for travel and tourism destination managers.

Informace o knize

Plný název Tourism Behaviour
Jazyk Angličtina
Vazba Kniha - Brožovaná
Datum vydání 2009
Počet stran 280
EAN 9781845935870
ISBN 184593587X
Libristo kód 05099233
Nakladatelství CABI Publishing
Váha 644
Rozměry 181 x 240 x 17
Darujte tuto knihu ještě dnes
Je to snadné
1 Přidejte knihu do košíku a zvolte doručit jako dárek 2 Obratem vám zašleme poukaz 3 Kniha dorazí na adresu obdarovaného

Přihlášení

Přihlaste se ke svému účtu. Ještě nemáte Libristo účet? Vytvořte si ho nyní!

 
povinné
povinné

Nemáte účet? Získejte výhody Libristo účtu!

Díky Libristo účtu budete mít vše pod kontrolou.

Vytvořit Libristo účet