Doprava zdarma se Zásilkovnou nad 1 499 Kč
PPL Parcel Shop 54 Balík do ruky 74 Balíkovna 49 PPL 99 Zásilkovna 54

Tourism, Technology and Competitive Strategies

Jazyk AngličtinaAngličtina
Kniha Brožovaná
Kniha Tourism, Technology and Competitive Strategies Auliana Poon
Libristo kód: 04738579
Nakladatelství CABI Publishing, června 1993
Tourism, the world s fastest growing industry, is now entering a more mature phase. During the 1970s... Celý popis
? points 251 b
2 505
Skladem u dodavatele v malém množství Odesíláme za 12-17 dnů

30 dní na vrácení zboží


Mohlo by vás také zajímat


L'Indonesien Marie-Laure Beck-Hurault / Brožovaná
common.buy 1 003
Accordion Family Katherine Newman / Brožovaná
common.buy 463
Hope and Despair Paul B. Rich / Pevná
common.buy 5 443
Pregnancy and Postpartum Anxiety Workbook Pamela S. Wiegartz / Brožovaná
common.buy 638
Metodologia de investigacion en las artes Albert Colmenarez / Brožovaná
common.buy 1 713
Under the Big Sky Jackson J. Benson / Brožovaná
common.buy 478

Tourism, the world s fastest growing industry, is now entering a more mature phase. During the 1970s and 1980s mass tourism, with its rigid, standardized packages, developed rapidly and provided many consumers with their first experiences of international travel. Today, a complex and multi-faceted industry, tourism faces growing pressures - consumer demand for more individually tailored holidays, an increasingly competitive operational environment, opportunities provided by new technology and growing environmental concerns. This book analyzes the major challenges facing tourism today. The author highlights the central role of information technology in creating mass tourism by the mid-1970 s, and how this technology and innovation is creating a new best practice of flexibility, market segmentation and diagonal integration within tourism. The book demonstrates how companies in the industry can enhance their competitiveness in the market place. Aimed at both academics and industry practitioners, this original and challenging work will attract a wide readership."

Informace o knize

Plný název Tourism, Technology and Competitive Strategies
Autor Auliana Poon
Jazyk Angličtina
Vazba Kniha - Brožovaná
Datum vydání 1993
Počet stran 352
EAN 9780851989501
ISBN 0851989500
Libristo kód 04738579
Nakladatelství CABI Publishing
Váha 576
Rozměry 157 x 231 x 23
Darujte tuto knihu ještě dnes
Je to snadné
1 Přidejte knihu do košíku a zvolte doručit jako dárek 2 Obratem vám zašleme poukaz 3 Kniha dorazí na adresu obdarovaného

Přihlášení

Přihlaste se ke svému účtu. Ještě nemáte Libristo účet? Vytvořte si ho nyní!

 
povinné
povinné

Nemáte účet? Získejte výhody Libristo účtu!

Díky Libristo účtu budete mít vše pod kontrolou.

Vytvořit Libristo účet