Doprava zdarma se Zásilkovnou nad 1 499 Kč
PPL Parcel Shop 54 Balík do ruky 74 Balíkovna 49 GLS 54 Kurýr GLS 64 PPL 99 Zásilkovna 54

Touristikmanagement 1

Jazyk NěmčinaNěmčina
Kniha Pevná
Kniha Touristikmanagement 1 Wilhelm Pompl
Libristo kód: 01566339
Dieses Lehrbuch ist der erste Band eines zweiteiligen Gesamtwerkes, das die wichtigsten Funktionen v... Celý popis
? points 124 b
1 235
Skladem u dodavatele v malém množství Odesíláme za 12-17 dnů

30 dní na vrácení zboží


Mohlo by vás také zajímat


Psychoanalytický výklad Bible Jan Stern / Kniha
common.buy 175
Mezi Římem a střední Moravou Milan Togner / Pevná
common.buy 435
Nosorožec mládě / Hračka
common.buy 168
Připravujeme
Kamarádi z Brodku Eva Regalová / Brožovaná
common.buy 122
Number Theory Andre Weil / Brožovaná
common.buy 3 907
JewAsian Helen Kiyong Kim / Pevná
common.buy 1 088
Economic Dynamics Wei-Bin Zhang / Brožovaná
common.buy 3 313
GF-MUSSET, NOUVELLES / Brožovaná
common.buy 293
In Search of Power Brenda Gayle Plummer / Brožovaná
common.buy 814
Hansel and Gretel Janet Brown / Pevná
common.buy 202
Riches of Bunyan Selected from His Works John Bunyan / Brožovaná
common.buy 1 143
Informatics and Management Science III Wenjiang Du / Pevná
common.buy 5 714
Bin ich schon integriert? Oder zu viel? Reza Madjderey / Brožovaná
common.buy 350
Le bachelier Jules Vall / Pevná
common.buy 1 614
Der Babylonische Talmud Gerold Necker / Pevná
common.buy 675

Dieses Lehrbuch ist der erste Band eines zweiteiligen Gesamtwerkes, das die wichtigsten Funktionen von Touristikunternehmen darstellt. Gegenstand des Buches sind Managementaufgaben unter besonderer Berücksichtigung kleinerer und mittelständischer Unternehmen, die Entwicklung eines Marketingansatzes der Beschaffung sowie eine ausführliche Behandlung des Leistungsbezugs bei Beförderungsunternehmen, Hotels, Agenturen etc. Erstmals wird auch auf Probleme des interkulturellen Managements im Tourismus eingegangen. Der Leser lernt die wichtigsten Funktionsbereiche von Touristikunternehmen und die Umsetzung von strategischen Konzepten in die betriebliche Praxis kennen. Band 2 befaßt sich ausführlich mit strategischen und operativen Fragen des Qualitäts-, Produkt- und Preismanagements in der Touristik.

Informace o knize

Plný název Touristikmanagement 1
Jazyk Němčina
Vazba Kniha - Pevná
Datum vydání 1997
Počet stran 376
EAN 9783540627579
ISBN 354062757X
Libristo kód 01566339
Váha 598
Rozměry 155 x 235 x 22
Darujte tuto knihu ještě dnes
Je to snadné
1 Přidejte knihu do košíku a zvolte doručit jako dárek 2 Obratem vám zašleme poukaz 3 Kniha dorazí na adresu obdarovaného

Přihlášení

Přihlaste se ke svému účtu. Ještě nemáte Libristo účet? Vytvořte si ho nyní!

 
povinné
povinné

Nemáte účet? Získejte výhody Libristo účtu!

Díky Libristo účtu budete mít vše pod kontrolou.

Vytvořit Libristo účet