Doprava zdarma se Zásilkovnou nad 1 499 Kč
PPL Parcel Shop 54 Balík do ruky 74 Balíkovna 49 PPL 99 Zásilkovna 54

Toward Cross-Channel Management

Jazyk AngličtinaAngličtina
Kniha Brožovaná
Kniha Toward Cross-Channel Management Thomas Rudolph
Libristo kód: 16240251
Nakladatelství De Gruyter, června 2017
New digital devices enable consumers to ubiquitously access the Internet and inspire them to switch... Celý popis
? points 43 b
433
Skladem u dodavatele Odesíláme za 14-18 dnů

30 dní na vrácení zboží


Mohlo by vás také zajímat


Writing as Technology and Cultural Ecology Harald Haarmann / Pevná
common.buy 2 343
Great American Ghost Stories Bill Bowers / Brožovaná
common.buy 368
SS-GB Philipp Kadelbach / Blu-ray
common.buy 760
Argument Evaluation and Evidence Douglas Walton / Pevná
common.buy 3 212
Seconds to Live Melinda Leigh / Audio CD
common.buy 472

New digital devices enable consumers to ubiquitously access the Internet and inspire them to switch between online and offline channels when shopping - a phenomenon extant research on consumer behavior terms cross-channel shopping. This considerable change in consumer behavior offers great potential for retailers worldwide to strengthen their competitiveness. Today, retail incumbents aspire to integrate their channels to offer compelling switching opportunities among all online and offline channels - an approach we coin cross-channel management. However, addressing cross-channel shoppers may entail a rise in business model complexity which can only be tackled by installing a firm-wide strategic change process. Set against this transformative background, this book offers insight into how firms can overcome said inertia and successfully transform their current channel specific business model to a much more integrated system of online and offline channels. With the help of 71 interviews with top and middle managers in retailing, this book derives a variety of recommendations in the field of cross-channel management for retailers and manufacturers.

Informace o knize

Plný název Toward Cross-Channel Management
Jazyk Angličtina
Vazba Kniha - Brožovaná
Datum vydání 2017
Počet stran 84
EAN 9783110553895
ISBN 3110553899
Libristo kód 16240251
Nakladatelství De Gruyter
Váha 333
Rozměry 170 x 240 x 240
Darujte tuto knihu ještě dnes
Je to snadné
1 Přidejte knihu do košíku a zvolte doručit jako dárek 2 Obratem vám zašleme poukaz 3 Kniha dorazí na adresu obdarovaného

Přihlášení

Přihlaste se ke svému účtu. Ještě nemáte Libristo účet? Vytvořte si ho nyní!

 
povinné
povinné

Nemáte účet? Získejte výhody Libristo účtu!

Díky Libristo účtu budete mít vše pod kontrolou.

Vytvořit Libristo účet