Doprava zdarma se Zásilkovnou nad 1 499 Kč
PPL Parcel Shop 54 Balík do ruky 74 Balíkovna 49 GLS 54 Kurýr GLS 64 PPL 99 Zásilkovna 54

Towards a Theory of Information Strategy

Jazyk AngličtinaAngličtina
Kniha Brožovaná
Kniha Towards a Theory of Information Strategy Onno Truijens
Libristo kód: 02249381
Nakladatelství VDM Verlag Dr. Mueller E.K., března 2008
This dissertation develops the outlines of a theory of information strategy. It addresses the way in... Celý popis
? points 231 b
2 314
Skladem u dodavatele Odesíláme za 14-18 dnů

30 dní na vrácení zboží


Mohlo by vás také zajímat


What Would Google Do? Jeff Jarvis / Brožovaná
common.buy 320
Classic Liners William H Miller / Pevná
common.buy 838
Lokale Werbemarkte Gerd G. Kopper / Brožovaná
common.buy 1 830
House of Thieves Charles Belfoure / Brožovaná
common.buy 382
Bet Debora Journal / Brožovaná
common.buy 402
Simple Rules for Card Games Potter Style / Pevná
common.buy 255
Imparare leggendo Daniela Folco / Brožovaná
common.buy 446
Detective Ben J. Jefferson Farjeon / Brožovaná
common.buy 303
Theorien Der Internationalen Beziehungen Siegfried Schieder / Brožovaná
common.buy 2 275
Events - Erlebnismarketing fur alle Sinne Jochen Thinius / Pevná
common.buy 1 463
Ripley and Codnor David Buxton / Brožovaná
common.buy 442

This dissertation develops the outlines of a theory of information strategy. It addresses the way in which firms decide to influence market transparency either negatively by allowing and maintaining the existence of information imperfections or positively by actively addressing and solving them in their search for above-normal economic returns (i.e. rent). In order to explicitly focus on the rent-earning potential of information imperfections, InfoRent is introduced as a new rent type. The theoretical framework that is developed draws on an integrate theoretical basis including Industrial Organization Economics, the Competence perspective, Evolutionary Economics and Information Economics. The framework is refined and empirically explored by means of an in-depth case study in the Dutch leisure travel industry that examines the information strategy of a tour operator, an airline and an online travel agent.§The dissertation was awarded the Thesis of the Year 2004 award by the NOBEM (Netherlands Organization for Research in Business Economics and Management).

Informace o knize

Plný název Towards a Theory of Information Strategy
Jazyk Angličtina
Vazba Kniha - Brožovaná
Datum vydání 2008
Počet stran 352
EAN 9783836479653
ISBN 3836479656
Libristo kód 02249381
Nakladatelství VDM Verlag Dr. Mueller E.K.
Váha 472
Rozměry 152 x 229 x 19
Darujte tuto knihu ještě dnes
Je to snadné
1 Přidejte knihu do košíku a zvolte doručit jako dárek 2 Obratem vám zašleme poukaz 3 Kniha dorazí na adresu obdarovaného

Přihlášení

Přihlaste se ke svému účtu. Ještě nemáte Libristo účet? Vytvořte si ho nyní!

 
povinné
povinné

Nemáte účet? Získejte výhody Libristo účtu!

Díky Libristo účtu budete mít vše pod kontrolou.

Vytvořit Libristo účet