Doprava zdarma se Zásilkovnou nad 1 499 Kč
PPL Parcel Shop 54 Balík do ruky 74 Balíkovna 49 PPL 99 Zásilkovna 54

Trade Marketing, Category Management, and Shopper Marketing

Jazyk AngličtinaAngličtina
Kniha Brožovaná
Kniha Trade Marketing, Category Management, and Shopper Marketing Rene Schmutzler
Libristo kód: 13498654
Nakladatelství WHU Publishing, října 2016
Shopper marketing, category management, and trade marketing have ranked high on the agenda of consum... Celý popis
? points 226 b
2 257
Skladem u dodavatele Odesíláme za 14-18 dnů

30 dní na vrácení zboží


Mohlo by vás také zajímat


TOP
Shogun James Clavell / Brožovaná
common.buy 306
TOP
The Art of the Last of Us Naughty Dog Studios / Pevná
common.buy 1 292
TOP
Crossing the Chasm, 3rd Edition Geoffrey A. Moore / Brožovaná
common.buy 545
TOP
Pillars of the Earth Ken Follett / Brožovaná
common.buy 276
TOP Připravujeme
Scarlet Feather Maeve Binchy / Brožovaná
common.buy 276
Flower Class Corvettes: Shipcraft Special John Lambert / Brožovaná
common.buy 517
C Programming K N King / Brožovaná
common.buy 2 132
Retail Category Management Alexander Hübner / Brožovaná
common.buy 4 798
Výprodej
Shopper Marketing Markus Stahlberg / Pevná
common.buy 1 039
Trade Marketing Focus Bsc Ma Pa Basheer / Brožovaná
common.buy 374
Shopper Marketing Paul Barnett / Brožovaná
common.buy 523
Plutarch Plutarch / Brožovaná
common.buy 1 149
Strategic Sustainable Procurement Malcolm Dowden / Brožovaná
common.buy 1 248

Shopper marketing, category management, and trade marketing have ranked high on the agenda of consumer goods manufacturers over the last years. They are key to keeping the interaction with increasingly consolidated retailers on eye-level and move the discussions beyond negotiations of trade terms. Yet, many manufacturers still struggle to successfully implement shopper marketing, category management, and trade marketing as functional units in their marketing and sales organization. René Schmutzler describes how different manufacturers have solved this challenge. He carves out key variables and determinants to be considered in designing the organization. He identifies organizational clusters through qualitative field research. The book closes with a summary of learnings that one consumer goods manufacturer made during the change of its marketing and sales organization. The WHU on Sales - Research Series publishes applied research on selling and sales management. It is targeted at academics, students, and managers interested in sales and marketing research.

Informace o knize

Plný název Trade Marketing, Category Management, and Shopper Marketing
Jazyk Angličtina
Vazba Kniha - Brožovaná
Datum vydání 2016
Počet stran 252
EAN 9783732380107
ISBN 3732380106
Libristo kód 13498654
Nakladatelství WHU Publishing
Váha 444
Rozměry 243 x 170 x 18
Darujte tuto knihu ještě dnes
Je to snadné
1 Přidejte knihu do košíku a zvolte doručit jako dárek 2 Obratem vám zašleme poukaz 3 Kniha dorazí na adresu obdarovaného

Přihlášení

Přihlaste se ke svému účtu. Ještě nemáte Libristo účet? Vytvořte si ho nyní!

 
povinné
povinné

Nemáte účet? Získejte výhody Libristo účtu!

Díky Libristo účtu budete mít vše pod kontrolou.

Vytvořit Libristo účet