Doprava zdarma se Zásilkovnou nad 1 299 Kč
PPL Parcel Shop 54 Balík do ruky 74 Balíkovna 49 GLS 54 Kurýr GLS 64 Zásilkovna 44 PPL 99

Traditional Media and the Internet

Jazyk AngličtinaAngličtina
Kniha Brožovaná
Kniha Traditional Media and the Internet Sylvia M. Chan-Olmsted
Libristo kód: 06752092
Nakladatelství Taylor & Francis Inc, října 2004
This special issue addresses the topic of Internet business models from the perspective of the tradi... Celý popis
? points 151 b
1 507
Skladem u dodavatele Odesíláme za 14-18 dnů

30 dní na vrácení zboží


Mohlo by vás také zajímat


History of Medicine C.G. Cumston / Brožovaná
common.buy 1 618
Planthoppers R. F. Denno / Brožovaná
common.buy 7 668
Unburdened Chris Tiegreen / Brožovaná
common.buy 438
B rgerinitiativen Und Repr sentatives System Udo Kempf / Brožovaná
common.buy 1 950
Wink Edward Hotaling / Brožovaná
common.buy 429
Alternative HPLC Acquisition System Mohammad Shukri Hapeez / Brožovaná
common.buy 1 892
Time Traveling With Science and the Saints George A. Erickson / Pevná
common.buy 606
Připravujeme
Education for Inclusive Citizenship Dina Jane Kiwan / Pevná
common.buy 4 215
Managing Environment and Resources Chris Ashman / Brožovaná
common.buy 842
Origins Tom Yulsman / Brožovaná
common.buy 889
Maschinelles Lernen Kristina Reiss / Brožovaná
common.buy 1 950
Viral Loop PENENBERG ADAM / Brožovaná
common.buy 306
Treasured Gifts from Dark Moments Kawannon Taylor / Brožovaná
common.buy 403
Die Offenbarung des Fruhlings Elisabeth Koll / Brožovaná
common.buy 238

This special issue addresses the topic of Internet business models from the perspective of the traditional media sectors. The eleven special-theme articles tackle the issues of online content delivery business models, the relationship between online and off-line media products, the Internet's impact on a media value chain, online marketing of music products, Internet content strategies, and comparative studies of Web content and strategies in different countries. From theoretical discussions to empirical investigations, the authors examine fully the traditional medial incumbents' efforts to develop business strategies that leverage their online competencies and suggest the factors that might play a role in this process. This focused theme issue provides readers with a deeper understanding of how the Internet has changed the playing field for the media industries and gives a preliminary view of things to come.

Darujte tuto knihu ještě dnes
Je to snadné
1 Přidejte knihu do košíku a zvolte doručit jako dárek 2 Obratem vám zašleme poukaz 3 Kniha dorazí na adresu obdarovaného

Přihlášení

Přihlaste se ke svému účtu. Ještě nemáte Libristo účet? Vytvořte si ho nyní!

 
povinné
povinné

Nemáte účet? Získejte výhody Libristo účtu!

Díky Libristo účtu budete mít vše pod kontrolou.

Vytvořit Libristo účet