Doprava zdarma se Zásilkovnou nad 1 499 Kč
PPL Parcel Shop 54 Balík do ruky 74 Balíkovna 49 PPL 99 Zásilkovna 54

transition at the end of compulsory full-time education

Jazyk NěmčinaNěmčina
Kniha Brožovaná
Kniha transition at the end of compulsory full-time education Marina Trebbels
Libristo kód: 05194997
Nakladatelství Springer Fachmedien Wiesbaden, října 2014
Besides different preconditions for educational success in native and migrant families, an important... Celý popis
? points 116 b
1 164
Skladem u dodavatele Odesíláme za 14-18 dnů

30 dní na vrácení zboží


Mohlo by vás také zajímat


Kugelturm / binding.
common.buy 926
Dragoon, August 15, 1944 Paul Gaujac / Pevná
common.buy 680
Utalrashtreeyam HONEY BHASKARAN / Brožovaná
common.buy 473
The Forever Summer Jamie Brenner / Audio CD
common.buy 3 061
Zehn Jahre reformiertes Urhebervertragsrecht Eva Inés Obergfell / Pevná
common.buy 5 201
Terence Terence / Brožovaná
common.buy 1 210
Literatur mit Eigenschaften Martin Aigner / Brožovaná
common.buy 1 475
Wrigley's Wars Chartier / Brožovaná
common.buy 607
Acondicionamiento Faisico Robert Duffy / Brožovaná
common.buy 780
Klangschalenmassage Regina Lahner / Brožovaná
common.buy 277
Body Counts Sean Strub / Brožovaná
common.buy 458
Harold Garfinkel Dirk vom Lehn / Pevná
common.buy 5 255

Besides different preconditions for educational success in native and migrant families, an important role has been ascribed to students educational aspirations in the explanation of ethnic disparities in educational attainment. Based on a sample of several hundred 9 th and 10 th graders in Hamburg, the study investigates the dimensions along which native and migrant students construct their educational and future career aspirations and expectations at the end of compulsory full-time education. The results provide insight into the applicability of traditional approaches that investigate the mechanisms that shape social disparities in education to explain the ethnic attainment gap, and into the controversial meaning of subjective data in the form of respondent-reported educational aspirations and the interpretation of higher aspirations in migrant families as secondary effects of ethnic origin.§

Darujte tuto knihu ještě dnes
Je to snadné
1 Přidejte knihu do košíku a zvolte doručit jako dárek 2 Obratem vám zašleme poukaz 3 Kniha dorazí na adresu obdarovaného

Přihlášení

Přihlaste se ke svému účtu. Ještě nemáte Libristo účet? Vytvořte si ho nyní!

 
povinné
povinné

Nemáte účet? Získejte výhody Libristo účtu!

Díky Libristo účtu budete mít vše pod kontrolou.

Vytvořit Libristo účet