Doprava zdarma se Zásilkovnou nad 1 499 Kč
PPL Parcel Shop 54 Balík do ruky 74 Balíkovna 49 PPL 99 Zásilkovna 54

Trilingualism in Education in China: Models and Challenges

Jazyk AngličtinaAngličtina
Kniha Brožovaná
Kniha Trilingualism in Education in China: Models and Challenges Bob Adamson
Libristo kód: 14230053
Nakladatelství Springer, září 2016
This book examines language policies and practices in schools in regions of China populated by indig... Celý popis
? points 287 b
2 866
Skladem u dodavatele Odesíláme za 5-7 dnů

30 dní na vrácení zboží


Mohlo by vás také zajímat


TOP
Room of One's Own and Three Guineas Virginia Woolf / Brožovaná
common.buy 90
Připravujeme
Fallout: The Vault Dweller's Official Cookbook Victoria Rosenthal / Pevná
common.buy 814
Beatles Lyrics Hunter Davies / Brožovaná
common.buy 286
Yuuna and the Haunted Hot Springs Vol. 6 Tadahiro Miura / Brožovaná
common.buy 322
Project: Level 2: DVD Tom Hutchinson / Video
common.buy 924
C'est la Vie! Jean-Jacques Sempé / Pevná
common.buy 1 405
Principles of Economics Marshall Alfred / Brožovaná
common.buy 1 472
How Africa Developed Europe NKWAZI MHANGO / Brožovaná
common.buy 1 259
An Introduction to Ultrametric Summability Theory P.N. Natarajan / Brožovaná
common.buy 1 442
Web Mining: From Web to Semantic Web B. Berendt / Brožovaná
common.buy 1 681

This book examines language policies and practices in schools in regions of China populated by indigenous minority groups. It focuses on models of trilingual education, i.e. education in the home language, Putonghua (Mandarin Chinese, the national language), and English (the main foreign language). Special attention is given to the study of the vitality of the minority home language in each region and issues relating to and the effects of the teaching and learning of the minority home language on minority students' acquisition of Mandarin Chinese and English and on their school performance in general. The book also examines the case of Cantonese in Guangdong, where the local Chinese 'dialect' is strong but distant from the mainstream language, Putonghua. It takes a new approach to researching sociolinguistic phenomena, and presents a new methodology that emerged from studies of bi/trilingualism in European societies and was then tailored to the trilingual context in China. The methodology encompasses policy analysis and community language profiles, as well as school-based fieldwork, and provides rich data that facilitate multilevel analysis of policy-in-context.

Informace o knize

Plný název Trilingualism in Education in China: Models and Challenges
Jazyk Angličtina
Vazba Kniha - Brožovaná
Datum vydání 2016
Počet stran 258
EAN 9789402408003
ISBN 9402408002
Libristo kód 14230053
Nakladatelství Springer
Váha 4219
Rozměry 155 x 235 x 14
Darujte tuto knihu ještě dnes
Je to snadné
1 Přidejte knihu do košíku a zvolte doručit jako dárek 2 Obratem vám zašleme poukaz 3 Kniha dorazí na adresu obdarovaného

Přihlášení

Přihlaste se ke svému účtu. Ještě nemáte Libristo účet? Vytvořte si ho nyní!

 
povinné
povinné

Nemáte účet? Získejte výhody Libristo účtu!

Díky Libristo účtu budete mít vše pod kontrolou.

Vytvořit Libristo účet