Doprava zdarma se Zásilkovnou nad 1 499 Kč
PPL Parcel Shop 54 Balík do ruky 74 Balíkovna 49 GLS 54 Kurýr GLS 64 PPL 99 Zásilkovna 54

Twenty-First-Century Media Industry

Jazyk AngličtinaAngličtina
Kniha Pevná
Kniha Twenty-First-Century Media Industry John Hendricks
Libristo kód: 04903463
Nakladatelství Lexington Books, června 2010
The Twenty-First-Century Media Industry: Economic and Managerial Implications in the Age of New Medi... Celý popis
? points 419 b
4 190
Skladem u dodavatele v malém množství Odesíláme za 12-17 dnů

30 dní na vrácení zboží


Mohlo by vás také zajímat


Sea-Level Change in the Gulf of Mexico Richard A. Davis / Brožovaná
common.buy 684
Chemical Issues Roy Harrison / Pevná
common.buy 6 931
Na tre P re... Amélie Papet / Brožovaná
common.buy 3 561
Workbook of Group-Analytic Interventions David Kennard / Brožovaná
common.buy 1 260
Methoden der Informatik in der Medizin G. Holthoff / Brožovaná
common.buy 2 126
Legends in Marketing: Yoram 'Jerry' Wind Jagdish N. Sheth / Pevná
common.buy 22 667
Demokratie Und Krise Wolfgang Merkel / Brožovaná
common.buy 2 720
Prisoners' Inventions Temporary Services / Pevná
common.buy 395

The Twenty-First-Century Media Industry: Economic and Managerial Implications in the Age of New Media examines the role that new media technologies are having on the traditional media industry from a media management perspective. Consumer behaviors and consumer expectations are being shaped by new media technologies. They now expect information on-demand and on-the-go as well as at their finger-tips via the Internet. In order to stay relevant, traditional media managers and practitioners are adapting to these consumer demands and expectations by developing new business models and new business philosophies to stay competitive. The contributors to this volume explore the business strategies being implemented by some media industries such as newspapers and the recording industry who are struggling to not only remain competitive and profitable, but also to survive. The Twenty-First-Century Media Industry provides an intriguing examination of how traditional media industries are adapting to new media technologies and evolving in the twenty-first century.

Informace o knize

Plný název Twenty-First-Century Media Industry
Jazyk Angličtina
Vazba Kniha - Pevná
Datum vydání 2010
Počet stran 310
EAN 9780739140031
ISBN 0739140035
Libristo kód 04903463
Nakladatelství Lexington Books
Váha 631
Rozměry 162 x 241 x 26
Darujte tuto knihu ještě dnes
Je to snadné
1 Přidejte knihu do košíku a zvolte doručit jako dárek 2 Obratem vám zašleme poukaz 3 Kniha dorazí na adresu obdarovaného

Přihlášení

Přihlaste se ke svému účtu. Ještě nemáte Libristo účet? Vytvořte si ho nyní!

 
povinné
povinné

Nemáte účet? Získejte výhody Libristo účtu!

Díky Libristo účtu budete mít vše pod kontrolou.

Vytvořit Libristo účet