Doprava zdarma se Zásilkovnou nad 1 499 Kč
PPL Parcel Shop 54 Balík do ruky 74 Balíkovna 49 GLS 54 Kurýr GLS 64 PPL 99 Zásilkovna 54

Tyronyme - zur strategischen Wortbildung französischer Käsemarkennamen

Jazyk NěmčinaNěmčina
Kniha Brožovaná
Kniha Tyronyme - zur strategischen Wortbildung französischer Käsemarkennamen Svenja Dufferain
Libristo kód: 01875552
Nakladatelství Frank & Timme, července 2012
Wenn Markennamen Wunschidentitäten ihrer Gesellschaft repräsentieren, dann bedienen französische Käs... Celý popis
? points 80 b
796
Skladem u dodavatele Odesíláme za 5-7 dnů

30 dní na vrácení zboží


Mohlo by vás také zajímat


Gute Nacht, Punpun!. Bd.1 Inio Asano / Brožovaná
common.buy 192
Tyršovské přeháňky Petr Kral / binding.
common.buy 52
Tytus Romek i A'Tomek Księga XXII Chmielewski Henryk Jerzy / Brožovaná
common.buy 39
Tyson-Douglas John Johnson / Pevná
common.buy 924
Dermal and Ocular Toxicology D. W. Hobson / Pevná
common.buy 12 866
Margery - Volume 02 Georg Ebers / Brožovaná
common.buy 516
Briefwechsel Zwischen Schiller Und Goethe - Erster Band Johann W. von Goethe / Brožovaná
common.buy 1 458
Vision for Volunteers Stewart Cutler / Brožovaná
common.buy 254
KEYBOARD MASTER NOTE FINDER WALL CHART WILLIAM BAY / binding.
common.buy 467
Automatisierung Komplexer Industrieprozesse Bernard Favre-Bulle / Brožovaná
common.buy 1 977
Mein Freund Kaspar Und Andere Erzahlungen Charlotte Niese / Brožovaná
common.buy 609
Abuse of Older Men Jordan I. Kosberg / Brožovaná
common.buy 1 476
DDR-Volksmarine Knut Schäfer / Brožovaná
common.buy 311
M-N. 12. bis 14. Lieferung (muot bis neman) Hans Ulrich Schmid / Brožovaná
common.buy 1 592
Isolierte Partner Niels Lange / Brožovaná
common.buy 1 830

Wenn Markennamen Wunschidentitäten ihrer Gesellschaft repräsentieren, dann bedienen französische Käsemarkennamen die Sehnsucht des Konsumenten nach dem Erhalt einer authentischen Esskultur im Zeitalter der Globalisierung. Die Arbeit analysiert neben semantischen Registern vor allem morphologische Strategien, die dem Französischen zur sprachlichen Evokation einer Hausgemacht-Ideologie zur Verfügung stehen. Die enge kulinarische Verflechtung von Käse mit der französischen Kultur liefert der Studie einen linguistisch fruchtbaren Datensatz. Schließlich erlaubt ein kontrastiver Blick auf Gallizismen im deutschen Käsemarkt Aussagen über die stereotype Sprachverwendung im Bereich der Markennamen.

Informace o knize

Plný název Tyronyme - zur strategischen Wortbildung französischer Käsemarkennamen
Jazyk Němčina
Vazba Kniha - Brožovaná
Datum vydání 2012
Počet stran 140
EAN 9783865964281
ISBN 3865964281
Libristo kód 01875552
Nakladatelství Frank & Timme
Váha 192
Rozměry 148 x 210 x 8
Darujte tuto knihu ještě dnes
Je to snadné
1 Přidejte knihu do košíku a zvolte doručit jako dárek 2 Obratem vám zašleme poukaz 3 Kniha dorazí na adresu obdarovaného

Přihlášení

Přihlaste se ke svému účtu. Ještě nemáte Libristo účet? Vytvořte si ho nyní!

 
povinné
povinné

Nemáte účet? Získejte výhody Libristo účtu!

Díky Libristo účtu budete mít vše pod kontrolou.

Vytvořit Libristo účet