Doprava zdarma se Zásilkovnou nad 1 299 Kč
PPL Parcel Shop 54 Balík do ruky 74 Balíkovna 49 GLS 54 Kurýr GLS 64 Zásilkovna 44 PPL 99

Unconscious Marketing

Jazyk AngličtinaAngličtina
Kniha Brožovaná
Kniha Unconscious Marketing Sam Page
Libristo kód: 11620092
Nakladatelství NeuroTriggers, srpna 2015
How Do People Really Make Decisions? We all... Celý popis
? points 53 b
527
Skladem u dodavatele Odesíláme za 15-20 dnů

30 dní na vrácení zboží


Mohlo by vás také zajímat


TOP
Buyology Martin Lindstrom / Brožovaná
common.buy 376
TOP
Encyclopedia of Furniture Joseph Aronson / Pevná
common.buy 807
How Emotions Are Made Lisa Feldman Barrett / Brožovaná
common.buy 298
Marketing 4.0 Philip Kotler / Pevná
common.buy 510
Digital Neuromarketing Sam Page / Brožovaná
common.buy 632
Business Secrets from the Bible Daniel Lapin / Pevná
common.buy 597
Nackt unter Wölfen Bruno Apitz / Brožovaná
common.buy 306
Neuromarketing / Brožovaná
common.buy 387
Sensory Marketing Bertil Hulten / Pevná
common.buy 1 950
LEFT DROWNING Jessica Park / Brožovaná
common.buy 278
The Essential Jazz Recordings: 101 CDs Ross Porter / Brožovaná
common.buy 482
World Without Jews Karl Marx / Brožovaná
common.buy 268
Deep in the Heart Sharon Sala / Brožovaná
common.buy 245
HuNa your Life Markus Hitzler / Brožovaná
common.buy 890

How Do People Really Make Decisions? We all like to believe that logic, facts, and common sense play a role in our decision-making processes. But that's rarely the case. More often than not, we use unconscious mental shortcuts to help us evaluate the choices that are laid out before us. Sometimes these shortcuts are based on prior information, and sometimes they're based on faulty assumptions we make about the data we're working with. These mental shortcuts are called cognitive biases, or heuristics. None of us are immune to them. We all use them in our decision-making process, whether we're aware of it, or not. Whatever product or service you're marketing, everything you do is about getting customers to make a choice - and cognitive biases affect every choice we make. In reading this book, you'll come to discover how you can take advantage of these biases we're all predisposed with. How you can use them to acquire more customers, and multiply your sales. And all without them knowing what you're doing.

Informace o knize

Plný název Unconscious Marketing
Autor Sam Page
Jazyk Angličtina
Vazba Kniha - Brožovaná
Datum vydání 2015
Počet stran 196
EAN 9780994390202
ISBN 0994390203
Libristo kód 11620092
Nakladatelství NeuroTriggers
Váha 293
Rozměry 152 x 229 x 11
Darujte tuto knihu ještě dnes
Je to snadné
1 Přidejte knihu do košíku a zvolte doručit jako dárek 2 Obratem vám zašleme poukaz 3 Kniha dorazí na adresu obdarovaného

Přihlášení

Přihlaste se ke svému účtu. Ještě nemáte Libristo účet? Vytvořte si ho nyní!

 
povinné
povinné

Nemáte účet? Získejte výhody Libristo účtu!

Díky Libristo účtu budete mít vše pod kontrolou.

Vytvořit Libristo účet