Doprava zdarma se Zásilkovnou nad 1 499 Kč
PPL Parcel Shop 54 Balík do ruky 74 Balíkovna 49 GLS 54 Kurýr GLS 64 PPL 99 Zásilkovna 54

Unearthing Culturally Responsive Mathematics Teaching

Jazyk AngličtinaAngličtina
Kniha Brožovaná
Kniha Unearthing Culturally Responsive Mathematics Teaching Emily P. Bonner
Libristo kód: 04914966
Nakladatelství University Press of America, listopadu 2010
Unearthing Culturally Responsive Mathematics Teaching: The Legacy of Gloria Jean Merriex focuses on... Celý popis
? points 122 b
1 215
Skladem u dodavatele v malém množství Odesíláme za 12-17 dnů

30 dní na vrácení zboží


Mohlo by vás také zajímat


Theravada Buddhism Asanga Tilakaratne / Pevná
common.buy 1 553
Deuteronomy Walter Brueggemann / Brožovaná
common.buy 1 058
Hetero- und Nanostrukturen ionischer Materialien Roman Leitsmann / Brožovaná
common.buy 1 354
Natural Computing in Computational Finance Anthony Brabazon / Brožovaná
common.buy 3 313
Grateful Dead and Philosophy Mark Gimbel / Brožovaná
common.buy 656
Africa Investor Report 2011 United Nations / Brožovaná
common.buy 1 055
Organisation Virtueller Unternehmen Arne I. Jurk / Brožovaná
common.buy 2 422
Get into the Net Jay Saffarzadeh / Brožovaná
common.buy 686
Essential History Joshua Kates / Pevná
common.buy 3 146
Usable Collection Aad Blok / Pevná
common.buy 1 875

Unearthing Culturally Responsive Mathematics Teaching: The Legacy of Gloria Jean Merriex focuses on the theory and practices of a highly successful mathematics teacher of African American children in a high-poverty school. The book aims to contribute to the limited literature base in this area in mathematics education. The discussions in the book center on the ideals of culturally responsive teaching (CRT), and seek to build understanding of this concept in the context of mathematics. Further, the story of Gloria Jean Merriex speaks to the importance of historical influences on teaching practice. Her story is couched in sociopolitical realities of the American educational system, and is discussed as such. Cultural incongruities that exist in classrooms and contribute to the black-white achievement gap, particularly in mathematics, are also discussed.

Darujte tuto knihu ještě dnes
Je to snadné
1 Přidejte knihu do košíku a zvolte doručit jako dárek 2 Obratem vám zašleme poukaz 3 Kniha dorazí na adresu obdarovaného

Přihlášení

Přihlaste se ke svému účtu. Ještě nemáte Libristo účet? Vytvořte si ho nyní!

 
povinné
povinné

Nemáte účet? Získejte výhody Libristo účtu!

Díky Libristo účtu budete mít vše pod kontrolou.

Vytvořit Libristo účet