Doprava zdarma se Zásilkovnou nad 1 499 Kč
PPL Parcel Shop 54 Balík do ruky 74 Balíkovna 49 GLS 54 Kurýr GLS 64 PPL 99 Zásilkovna 54

Urban Destination Marketing in Contemporary Europe

Jazyk AngličtinaAngličtina
Kniha Pevná
Kniha Urban Destination Marketing in Contemporary Europe John Heeley
Libristo kód: 08878265
Nakladatelství Channel View Publications Ltd, února 2015
This book aims to unite theory and practice in the field of destination marketing. It attempts to re... Celý popis
? points 349 b
3 490
50 % šance Prohledáme celý svět Kdy knihu dostanu?

30 dní na vrácení zboží


Mohlo by vás také zajímat


TOP
MASTERPIECES FOR MARIMBA Thomas McMillan / Brožovaná
common.buy 256
Blaze of Obscurity Clive James / Brožovaná
common.buy 276
Histologické medzinárodné názvoslovie + CD Kamil Belej jr. Brožovaná
common.buy 103
Collected Essays of Ralph Ellison Ralph Ellison / Brožovaná
common.buy 523
People Factor W. Scott Gould / Brožovaná
common.buy 927
Inequality and Economic Policy Tom Church / Pevná
common.buy 492
Připravujeme
L'Europe des Religions Richard Friedli / Brožovaná
common.buy 2 351
Misses Mallett Young / Brožovaná
common.buy 679
The Light in the Hallway Amanda Prowse / Digital
common.buy 472
John Wesley's Values--and Ours Rem B Edwards / Brožovaná
common.buy 1 010
What Kind of Regionalism? Josefina Syssner / Brožovaná
common.buy 2 846
Připravujeme
Lion Cub of Prague David Kuhr Moshe / Pevná
common.buy 1 896

This book aims to unite theory and practice in the field of destination marketing. It attempts to reconcile the gap between the academic literature on urban destination marketing and the manner in which it is actually undertaken by destination marketing organisations (DMOs). While analysing and critically assessing the current destination marketing paradigm, the author outlines the basis for a paradigm change. The new theory accommodates the anomalies and counter-instances associated with the existing paradigm and addresses the question of what in the future might best underpin urban DMO marketing operations. The book contains 21 in-depth interviews with senior DMO executives to allow practitioners to describe in their own words how they conduct their destination marketing activities.

Informace o knize

Plný název Urban Destination Marketing in Contemporary Europe
Autor John Heeley
Jazyk Angličtina
Vazba Kniha - Pevná
Datum vydání 2015
Počet stran 192
EAN 9781845414931
ISBN 1845414934
Libristo kód 08878265
Váha 460
Rozměry 241 x 162 x 18
Darujte tuto knihu ještě dnes
Je to snadné
1 Přidejte knihu do košíku a zvolte doručit jako dárek 2 Obratem vám zašleme poukaz 3 Kniha dorazí na adresu obdarovaného

Přihlášení

Přihlaste se ke svému účtu. Ještě nemáte Libristo účet? Vytvořte si ho nyní!

 
povinné
povinné

Nemáte účet? Získejte výhody Libristo účtu!

Díky Libristo účtu budete mít vše pod kontrolou.

Vytvořit Libristo účet