Doprava zdarma se Zásilkovnou nad 1 499 Kč
PPL Parcel Shop 54 Balík do ruky 74 Balíkovna 49 PPL 99 Zásilkovna 54

User-Generated Content and its Impact on Branding

Jazyk AngličtinaAngličtina
Kniha Brožovaná
Kniha User-Generated Content and its Impact on Branding Severin Dennhardt
Libristo kód: 01688647
The emergence of social media as one of the driving forces of consumers online experiences today als... Celý popis
? points 168 b
1 681
Skladem u dodavatele v malém množství Odesíláme za 12-17 dnů

30 dní na vrácení zboží


Mohlo by vás také zajímat


TOP
Sagmeister & Walsh: Beauty Stefan Sagmeister / Kniha
common.buy 905
TOP
Agile practice guide Project Management Institute / Brožovaná
common.buy 1 286
TOP
Writing That Works Kenneth Roman / Brožovaná
common.buy 345
Principles of Logo Design GEORGE BOKHUA / Pevná
common.buy 758
Tarot Psychology Robert Wang / Brožovaná
common.buy 321
Připravujeme
TYPE FOR TYPE Victionary / Pevná
common.buy 1 067
See You Later, Alligator Sally Hopgood / Pevná
common.buy 413
B2B Brand Management Philip Kotler / Brožovaná
common.buy 1 830
User Generated Content Tamara Rachbauer / Brožovaná
common.buy 1 121
Diary and Letters of Madame d'Arblay: Volume 2 Fanny BurneyCharlotte Barrett / Brožovaná
common.buy 1 583

The emergence of social media as one of the driving forces of consumers online experiences today also challenges our current understanding on marketing and brand management. The effects of brands social media involvement are to this day uncertain. Severin Dennhardt shows that social media and user-generated brands do have a strong influence on brands. Four independent studies demonstrate that first, successful brands can be created in virtual worlds, second, user-generated content drives the creation of unique brands, third social media strongly influences the social value perception of brands, and fourth, social media impacts consumers purchase decision process.

Informace o knize

Plný název User-Generated Content and its Impact on Branding
Jazyk Angličtina
Vazba Kniha - Brožovaná
Datum vydání 2013
Počet stran 129
EAN 9783658023492
ISBN 365802349X
Libristo kód 01688647
Váha 198
Rozměry 151 x 210 x 11
Darujte tuto knihu ještě dnes
Je to snadné
1 Přidejte knihu do košíku a zvolte doručit jako dárek 2 Obratem vám zašleme poukaz 3 Kniha dorazí na adresu obdarovaného

Přihlášení

Přihlaste se ke svému účtu. Ještě nemáte Libristo účet? Vytvořte si ho nyní!

 
povinné
povinné

Nemáte účet? Získejte výhody Libristo účtu!

Díky Libristo účtu budete mít vše pod kontrolou.

Vytvořit Libristo účet