Doprava zdarma se Zásilkovnou nad 1 499 Kč
PPL Parcel Shop 54 Balík do ruky 74 Balíkovna 49 GLS 54 Kurýr GLS 64 PPL 99 Zásilkovna 54

Vanilla flavour production methods and consumer acceptance

Jazyk AngličtinaAngličtina
Kniha Brožovaná
Kniha Vanilla flavour production methods and consumer acceptance Diana Amui
Libristo kód: 06842005
Nakladatelství VDM Verlag, července 2011
Vanilla has been discovered already 500 years ago. From the beginning of the 17th century its value... Celý popis
? points 181 b
1 806
Skladem u dodavatele Odesíláme za 14-18 dnů

30 dní na vrácení zboží


Mohlo by vás také zajímat


TOP
Constructive Anatomy George B Bridgman / Brožovaná
common.buy 236
TOP
Gilded / Brožovaná
common.buy 254
Benjamin Franklin Walter Isaacson / Pevná
common.buy 698
Injection Mold Design Engineering David O. Kazmer / Pevná
common.buy 3 268
Texture Techniques for Winning Watercolors Ray Hendershot / Brožovaná
common.buy 1 019
Rebeka Daphne Du Maurier / Brožovaná
common.buy 251
Steve & Me / Brožovaná
common.buy 444
Lucian Freud Ingrid Lange-Schmidt / Brožovaná
common.buy 646
Art Of Digital Branding Ian Cocoran / Brožovaná
common.buy 554
Starting Now Debbie Macomber / Brožovaná
common.buy 524
Dead Howard Linskey / Brožovaná
common.buy 252
Membrane Systems Loredana Bartolo / Pevná
common.buy 4 144
Linear Dependence Sydney N. Afriat / Brožovaná
common.buy 1 681
Sisters on a Journey Penfield Chester / Brožovaná
common.buy 1 290
Poisonous plants of South Africa Bosch van Oudtshoorn / Kniha
common.buy 1 134
Literary Field of Twentieth Century China Michel Hockx / Pevná
common.buy 5 172

Vanilla has been discovered already 500 years ago. From the beginning of the 17th century its value grew, pushed by the demand of the consumers. This demand caused a great number of new production methods for artificial, nature-identical and natural vanilla flavours. Vanillin is world's number flavour chemical for a long time. The consumer trends of the 21st century are towards, fair trade, sustainable, natural, fair traded and organic products. The aim of this study is to find out if the development of the vanilla flavour production methods fits to the changing attitude of the consumer.

Informace o knize

Plný název Vanilla flavour production methods and consumer acceptance
Autor Diana Amui
Jazyk Angličtina
Vazba Kniha - Brožovaná
Datum vydání 2011
Počet stran 128
EAN 9783639349221
ISBN 3639349229
Libristo kód 06842005
Nakladatelství VDM Verlag
Váha 200
Rozměry 152 x 229 x 8
Darujte tuto knihu ještě dnes
Je to snadné
1 Přidejte knihu do košíku a zvolte doručit jako dárek 2 Obratem vám zašleme poukaz 3 Kniha dorazí na adresu obdarovaného

Přihlášení

Přihlaste se ke svému účtu. Ještě nemáte Libristo účet? Vytvořte si ho nyní!

 
povinné
povinné

Nemáte účet? Získejte výhody Libristo účtu!

Díky Libristo účtu budete mít vše pod kontrolou.

Vytvořit Libristo účet