Doprava zdarma se Zásilkovnou nad 1 499 Kč
PPL Parcel Shop 54 Balík do ruky 74 Balíkovna 49 PPL 99 Zásilkovna 54

Visual Research

Jazyk AngličtinaAngličtina
Kniha Brožovaná
Kniha Visual Research Jonathan S Marion
Libristo kód: 01238491
Nakladatelství Taylor & Francis Ltd, února 2013
Visual Research: A Concise Introduction to Thinking Visually is the first text to present a concise... Celý popis
? points 122 b
1 219
Skladem u dodavatele Odesíláme za 14-18 dnů

30 dní na vrácení zboží


Mohlo by vás také zajímat


Going La La Alexandra Potter / Brožovaná
common.buy 363
Dear Fashion Diary Emmi Ojala / Brožovaná
common.buy 379
Complete Stories Kingsley Amis / Brožovaná
common.buy 403
50 Years of EU Economic Dynamics Richard Tilly / Pevná
common.buy 5 094
Aminopeptidases in Biology and Disease Nigel M. Hooper / Pevná
common.buy 3 029
Aspern Papers Henry James / Brožovaná
common.buy 501
Netzwerke und Gründungen von Unternehmen durch Frauen Friederike Welter / Brožovaná
common.buy 1 981
International Development Morten Boas / Pevná
common.buy 22 903
Decision Making in Complex Systems Marina V. Sokolova / Pevná
common.buy 3 313
Artificial Neural Networks and Machine Learning -- ICANN 2012 Alessandro E.P. Villa / Brožovaná
common.buy 1 681
Připravujeme
Arbeitskampf in der Daseinsvorsorge Martin Franzen / Brožovaná
common.buy 1 086
Carl Nielsen and the Idea of Modernism Daniel M Grimley / Pevná
common.buy 3 576
Rich Men Poor Men Phyllis Ryerse / Brožovaná
common.buy 463

Visual Research: A Concise Introduction to Thinking Visually is the first text to present a concise overview of the significant ethical, theoretical, and practical considerations for conducting research with images. The capacity to take photos and video on handheld devices and the ability to store, post, and share such imagery online all offer tremendous opportunities for social research. The rapid development and popularity of such technology means that little technological proficiency is required, and even less theoretical and ethical consideration. This book provides an accessible introduction to doing visual research in the social sciences. Beginning with ethical considerations, this book highlights the importance of thinking visually before engaging in visual research. Further themes involve creating, organizing, and using images and are presented so as to help readers think about and work with their own visual data. Boxed case studies and further reading suggestions enhance the utility of this primer. Concise and highly focused, Visual Research will be an invaluable resource for visual, media, and communications students and researchers and others interested in visual research in the social sciences.

Informace o knize

Plný název Visual Research
Jazyk Angličtina
Vazba Kniha - Brožovaná
Datum vydání 2013
Počet stran 192
EAN 9780857852069
ISBN 085785206X
Libristo kód 01238491
Nakladatelství Taylor & Francis Ltd
Váha 306
Rozměry 158 x 233 x 10
Darujte tuto knihu ještě dnes
Je to snadné
1 Přidejte knihu do košíku a zvolte doručit jako dárek 2 Obratem vám zašleme poukaz 3 Kniha dorazí na adresu obdarovaného

Přihlášení

Přihlaste se ke svému účtu. Ještě nemáte Libristo účet? Vytvořte si ho nyní!

 
povinné
povinné

Nemáte účet? Získejte výhody Libristo účtu!

Díky Libristo účtu budete mít vše pod kontrolou.

Vytvořit Libristo účet