Nehodí se? Vůbec nevadí! U nás můžete do 30 dní vrátit
S dárkovým poukazem nešlápnete vedle. Obdarovaný si za dárkový poukaz může vybrat cokoliv z naší nabídky.
30 dní na vrácení zboží
Cílem této publikace je „navrhnout metodiku využití stakeholderské analýzy jako nástroje strategické analýzy“. Za tímto účelem je tedy nejprve prozkoumán vývoj a současný stav stakeholderské teorie, následně jsou na empirických datech zkoumány faktory důležitosti generických stakeholderských skupin a poté jsou tyto poznatky využity k formulaci postupu stakeholderské analýzy tak, aby byla ve strategické analýze co možná nejprospěšnější. Přínosem práce je nejen samotný návrh metodiky, ale také vyhodnocení faktorů důležitosti stakeholderů na základě empirického šetření ve 432 podnicích, a to pomocí jak bivariačních technik, tak učících se metod statistického rozpoznávání obrazů – sekvenčního dopředného plovoucího výběru.