Doprava zdarma se Zásilkovnou nad 1 299 Kč
PPL Parcel Shop 54 Balík do ruky 74 Balíkovna 49 GLS 54 Kurýr GLS 64 Zásilkovna 44 PPL 99

Wal-Mart. How can the low price industry create sustained consumer value?

Jazyk AngličtinaAngličtina
Kniha Brožovaná
Kniha Wal-Mart. How can the low price industry create sustained consumer value? Pia Boehm
Libristo kód: 09199156
Nakladatelství Grin Publishing, ledna 2015
Essay from the year 2014 in the subject Business economics - Business Management, Corporate Governan... Celý popis
? points 44 b
439
Skladem u dodavatele Odesíláme za 8-10 dnů

30 dní na vrácení zboží


Mohlo by vás také zajímat


Garfield se vybarvuje Jim Davis / Pevná
common.buy 290
Vyprávěj 1. řada (reedice) - 8 DVD neuvedený autor / Video
common.buy 553
George Frideric Handel Ellen T. Harris / Pevná
common.buy 909
Campaign 2 TB Charles Boyle / Brožovaná
common.buy 1 084
Estrogen and the Vessel Wall Gabor M. Rubanyi / Pevná
common.buy 6 590

Essay from the year 2014 in the subject Business economics - Business Management, Corporate Governance, grade: 1,3, Leuphana Universität Lüneburg, language: English, abstract: [ ] the work we do to help people live better goes far beyond our store walls. It extends into our communities and around the world and affects the lives of people we will never meet. (Wal-Mart web page, 2014).§Wal-Mart is the world s largest public corporation, the biggest private employer with over two million employees and also the largest retailer (Fortune, 2014). However, Wal-Mart is a company which has been confronted with many revealing headlines about its poor social sustainability in recent years; for example, employees in the US are significantly underpaid so that they cannot even afford health insurance (Wedekind, 2009). With regard to these facts, this essay is aiming to analyse the following question: How can Wal-Mart create customer value in a low price industry in such a way that its customers disregard its lack of social sustainability?

Informace o knize

Plný název Wal-Mart. How can the low price industry create sustained consumer value?
Autor Pia Boehm
Jazyk Angličtina
Vazba Kniha - Brožovaná
Datum vydání 2015
Počet stran 12
EAN 9783656883326
ISBN 3656883327
Libristo kód 09199156
Nakladatelství Grin Publishing
Váha 41
Rozměry 178 x 254 x 1
Darujte tuto knihu ještě dnes
Je to snadné
1 Přidejte knihu do košíku a zvolte doručit jako dárek 2 Obratem vám zašleme poukaz 3 Kniha dorazí na adresu obdarovaného

Přihlášení

Přihlaste se ke svému účtu. Ještě nemáte Libristo účet? Vytvořte si ho nyní!

 
povinné
povinné

Nemáte účet? Získejte výhody Libristo účtu!

Díky Libristo účtu budete mít vše pod kontrolou.

Vytvořit Libristo účet