Doprava zdarma se Zásilkovnou nad 1 499 Kč
PPL Parcel Shop 54 Balík do ruky 74 Balíkovna 49 PPL 99 Zásilkovna 54

Werbecharaktere Im Umfeld Fiktionaler Medienwelten

Jazyk NěmčinaNěmčina
Kniha Brožovaná
Kniha Werbecharaktere Im Umfeld Fiktionaler Medienwelten Anja Spilski
Libristo kód: 01783602
Nakladatelství Gabler Verlag, ledna 2011
Bei der Gestaltung von Werbekampagnen können Unternehmen neue Werbefiguren kreieren, aber auch auf s... Celý popis
? points 228 b
2 275
Skladem u dodavatele v malém množství Odesíláme za 12-15 dnů

30 dní na vrácení zboží


Mohlo by vás také zajímat


Připravujeme
Rother Wanderführer Thüringer Wald Bernhard Pollmann / Brožovaná
common.buy 499
Mostly Macro Lisa Turner / Brožovaná
common.buy 528
Biocommunication of Plants Günther Witzany / Pevná
common.buy 6 578
APAB/4 - Programmiersprache der SAP Markus Dreßler / Brožovaná
common.buy 1 174
Deiner Seele Grab Inge Löhnig / Brožovaná
common.buy 273
Hobbyschnitzen Thomas Spangler / Brožovaná
common.buy 350
Diaspora / Brožovaná
common.buy 375
B.E.N. - Der Schatz vom Kalkberg Frank Lehmann / Brožovaná
common.buy 195
Schlusselqualifikationen Ulrich Wettemann / Brožovaná
common.buy 1 996
Mapping Responsibility Herbert Fingarette / Brožovaná
common.buy 589
Symbole im Medienwahlkampf Sven Renkel / Brožovaná
common.buy 3 124
Am Rio de La Plata Karl May / Pevná
common.buy 1 929
Připravujeme
Eichhörnchen Bettina Rothenheber / Brožovaná
common.buy 600
Ljubov' moya - Revoljuciya... Alexandr Sych / Brožovaná
common.buy 1 252
Cytogenetics of the Festuca-Lolium Complex Prem P. Jauhar / Brožovaná
common.buy 3 313
Multiagent System Technologies Ralph Bergmann / Brožovaná
common.buy 1 681

Bei der Gestaltung von Werbekampagnen können Unternehmen neue Werbefiguren kreieren, aber auch auf solche Charaktere zurückgreifen, die Konsumenten aus Filmen, TV-Serien oder Romanen kennen. Anja Spilski analysiert in vier experimentellen Studien, ob ein Transfer von erfundenen Charakterbedeutungen aus Filmen oder TV-Serien in die Werbung hinein gelingen kann, oder ob Konsumenten Fiktion und Informationen außerhalb der Fiktion voneinander trennen.

Informace o knize

Plný název Werbecharaktere Im Umfeld Fiktionaler Medienwelten
Autor Anja Spilski
Jazyk Němčina
Vazba Kniha - Brožovaná
Datum vydání 2011
Počet stran 306
EAN 9783834926784
ISBN 3834926787
Libristo kód 01783602
Nakladatelství Gabler Verlag
Váha 395
Rozměry 148 x 210 x 18
Darujte tuto knihu ještě dnes
Je to snadné
1 Přidejte knihu do košíku a zvolte doručit jako dárek 2 Obratem vám zašleme poukaz 3 Kniha dorazí na adresu obdarovaného

Přihlášení

Přihlaste se ke svému účtu. Ještě nemáte Libristo účet? Vytvořte si ho nyní!

 
povinné
povinné

Nemáte účet? Získejte výhody Libristo účtu!

Díky Libristo účtu budete mít vše pod kontrolou.

Vytvořit Libristo účet