Doprava zdarma se Zásilkovnou nad 1 499 Kč
PPL Parcel Shop 54 Balík do ruky 74 Balíkovna 49 PPL 99 Zásilkovna 54

Wertschöpfung durch Medien im Wandel

Jazyk NěmčinaNěmčina
Kniha Brožovaná
Kniha Wertschöpfung durch Medien im Wandel Castulus Kolo
Libristo kód: 01774013
Nakladatelství Nomos, listopadu 2012
Wertschöpfung als zentraler Begriff in Ökonomie und Management ist auch im Bereich der Medien so omn... Celý popis
? points 133 b
1 333
U nakladatele na objednávku Odesíláme za 3-5 dnů

30 dní na vrácení zboží


Mohlo by vás také zajímat


IMPERIOS DEL MAR ROGER CROWLEY / Pevná
common.buy 458
Připravujeme
Soviet Union Leslie Symons / Brožovaná
common.buy 2 022
Van Gogh Museum Maarten Kloos / Brožovaná
common.buy 1 206

Wertschöpfung als zentraler Begriff in Ökonomie und Management ist auch im Bereich der Medien so omnipräsent wie unscharf - geht es doch neben individuellen Optimierungskalkülen um die gesellschaftliche Dimension, die Mehrung des Public Value. Der Band greift die Vielschichtigkeit der medienökonomischen Wertschöpfungsdiskussion auf, die einzelnen Beiträge strukturieren die interdisziplinäre Diskussion zu Wandel, Treibern und Strukturen von Wertschöpfung in der Medienwirtschaft sowie zum generellen Beitrag von Kommunikation zur Wertschöpfung der Unternehmung und liefern Impulse für die Weiterentwicklung des Wertschöpfungsansatzes.

Informace o knize

Plný název Wertschöpfung durch Medien im Wandel
Jazyk Němčina
Vazba Kniha - Brožovaná
Datum vydání 2012
Počet stran 405
EAN 9783832973292
ISBN 383297329X
Libristo kód 01774013
Nakladatelství Nomos
Váha 529
Rozměry 148 x 210 x 22
Darujte tuto knihu ještě dnes
Je to snadné
1 Přidejte knihu do košíku a zvolte doručit jako dárek 2 Obratem vám zašleme poukaz 3 Kniha dorazí na adresu obdarovaného

Přihlášení

Přihlaste se ke svému účtu. Ještě nemáte Libristo účet? Vytvořte si ho nyní!

 
povinné
povinné

Nemáte účet? Získejte výhody Libristo účtu!

Díky Libristo účtu budete mít vše pod kontrolou.

Vytvořit Libristo účet