Doprava zdarma se Zásilkovnou nad 1 499 Kč
PPL Parcel Shop 54 Balík do ruky 74 Balíkovna 49 GLS 54 Kurýr GLS 64 PPL 99 Zásilkovna 54

What Images Really Tell Us: Visual Rhetoric in Graphic Design, Art and Advertising

Jazyk AngličtinaAngličtina
Kniha Brožovaná
Kniha What Images Really Tell Us: Visual Rhetoric in Graphic Design, Art and Advertising Massimo Mariani
Libristo kód: 22023174
Nakladatelství Hoaki, září 2019
Cet ouvrage est un récit complet qui analyse le sens et la construction des images, à travers l'hist... Celý popis
? points 92 b
924
Skladem u dodavatele Odesíláme za 14-18 dnů

30 dní na vrácení zboží


Mohlo by vás také zajímat


TOP
Extreme Ownership Jocko Willink / Pevná
common.buy 648
Radical Museology Claire Bishop / Brožovaná
common.buy 450
Treading Lightly Karl Erik Sveiby / Brožovaná
common.buy 1 071
Jews Maurice Fishberg / Brožovaná
common.buy 1 313
PASSION IN THE PULPIT JERRY VINES / Pevná
common.buy 684
Jumpstarting JavaScript Lynn Beighley / Brožovaná
common.buy 320
Kant Trouble Diane Morgan / Pevná
common.buy 5 172
Fundraising for Schools Linda Wise McNay / Brožovaná
common.buy 1 096
Inadvertent Karl Ove Knausgaard / Digital
common.buy 601
Ringtailed Lemur Biology Alison Jolly / Pevná
common.buy 4 290
Pilze selbst anbauen Magdalena Wurth / Pevná
common.buy 608
Learning Challenge Nigel Paine / Brožovaná
common.buy 1 344

Cet ouvrage est un récit complet qui analyse le sens et la construction des images, à travers l'histoire et jusqu'à nos jours, du point de vue de la rhétorique visuelle.Comment les images possèdent-elles et transmettent-elles des messages ? Comment les comprenons-nous ? Qu'essaient-elles de nous dire ? Comment est-ce qu'elles nous persuadent et nous influencent ? Cet ouvrage est un récit complet qui analyse le sens et la construction des images, à travers l'histoire et jusqu'à nos jours, du point de vue de la rhétorique visuelle. De la publicité au graphisme, au cinéma et à l'art, ce livre fait voyager le lecteur à travers des métaphores, des métonymies, des hyperboles et d'autres figures de style qui composent le langage visuel et le pouvoir de son message. En apprenant à les identifier, et grâce à des exemples de leur utilisation, le lecteur apprendra à utiliser et à maîtriser le langage des images.

Informace o knize

Plný název What Images Really Tell Us: Visual Rhetoric in Graphic Design, Art and Advertising
Jazyk Angličtina
Vazba Kniha - Brožovaná
Datum vydání 2019
Počet stran 288
EAN 9788417656041
ISBN 8417656049
Libristo kód 22023174
Nakladatelství Hoaki
Váha 766
Rozměry 245 x 174 x 17
Darujte tuto knihu ještě dnes
Je to snadné
1 Přidejte knihu do košíku a zvolte doručit jako dárek 2 Obratem vám zašleme poukaz 3 Kniha dorazí na adresu obdarovaného

Přihlášení

Přihlaste se ke svému účtu. Ještě nemáte Libristo účet? Vytvořte si ho nyní!

 
povinné
povinné

Nemáte účet? Získejte výhody Libristo účtu!

Díky Libristo účtu budete mít vše pod kontrolou.

Vytvořit Libristo účet